Teko silnika nie ma do wglądu każdy z nas i nie każdy nawet będąc mechanikiem wpadnie na wszystko co trzeba sprawdzić na odległość.
Pisać może wielu z wieloma radami i pomysłami, czasami dziwnymi, bo życie pisze dziwne scenariusze.
Właściciel na spokojnie poczyta, wykorzysta co mu potrzebne. Był chyba na tym ( a może i innym forum) gdzie szukano dlaczego nie ma cisniena oleju półsilnika rozebrano, a finalnie winna była sprężarka od hamulców...
A np. Wczoraj jeździłem rowerem a dzisiaj rano nie ma powietrza w kole. Mam na myśli iż nie ma pewności, że na przykład śruby na stopach nie zostały przeciągnięte, że z panewki były w 100% okej, że nie poszedł jakiś syf w kanał olejowy i zatkał smarowanie. Nie chcę żeby wyglądało, że pozjadałem wszystkie rozumy i koja teoria jest naj ale w takich sytuacjach mogło się wydarzyć cokolwiek. Lokalny sprzedawca sprzedał kilka palet tuleji do d358 i było okej a raz się trafiły z wadą i po kilku godzinach silnik stanął bo powłoka na tulejach się złuszczyła. Pewnosci nigdy nie ma póki się nie rozbierze.
Tylko tu właśnie chyba nie ma pewności co do pomiarów. I panewki były dobrane po numerze ( może jakaś pomyłka przy produkcji, lub różnice w oznaczeniu przez różnych producentów) Jak były pomiary i wszystko było ok, to nie ma co szukać dziury w całym. Tylko tutaj chyba wartość pasowania na nowych nie jest znana i przed remontem chyba ciśnienie wyglądało lepiej, ale pamięć może mnie mylić.
cena może i dobra ale jakby choć 5 t tego zebrać,u mnie wszystko na pasze ale i tak wychodzę z założenia że lepiej będzie dokupić a niżeli nasiac hektarów i po 2 t zbierać
Zdjęcia znajomych
Aby zobaczyć zdjęcia znajomych, musisz się zalogować.