andrzej2110 535 Opublikowano 26 Lutego 2009 a ta po środku z kabelkami to od czego jest?? Odnośnik do komentarza
Marcin1987 2 Opublikowano 26 Lutego 2009 Jednak polonez znajdzie wszędzie zastosowanie ja wykorzystałem wajchę od ręcznego do włączania napędu w Mtz Odnośnik do komentarza
Denek18 1 Opublikowano 26 Lutego 2009 a ta po środku z kabelkami to od czego jest?? to jest zapewne od przełączania hamulców - lewe koło / prawe koło bo kolega niema pedału rozłączanego Odnośnik do komentarza
bolo12121 1 Opublikowano 26 Lutego 2009 Bo to nie jest C360 tylko 355 albo 40dziestka tuningowana na 60dziesiątke Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 26 Lutego 2009 Ale bajzel z tymi kablami masz!!!! Prawie jak na choince. No wygląda to na jakiś rozdzielacz od hamulców. Odnośnik do komentarza
arek116 3 Opublikowano 26 Lutego 2009 ta dźwignia na 100% jest od hamulców (rozdzielacz). takie coś było montowane w c 4011 i w c355 tylko że ten był przystosowany na dwie pompy. Odnośnik do komentarza
raffx89 2 Opublikowano 26 Lutego 2009 nom ta dzwignia to od hamulcow w zaleznosci od polozenia hamuje lewe albo prawe kolo Odnośnik do komentarza
weterynarz 0 Opublikowano 27 Lutego 2009 macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem jedno koło. Ustawienia źwigni : - na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca - naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło - naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem. Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011 Odnośnik do komentarza
rafalm1978 1 Opublikowano 27 Lutego 2009 Faktycznie , to jest 4011 przerobione na 360 Hamulce działają nawet bardzo dobrze dlatego nie mam zamiaru ich przerabiać.Dźwignie pochodzą z Fiata 125p ,a co do kabli -została zamontowana na jesień nowa kabina i kabelki od lamp są troszkę za krótkie :angry: Odnośnik do komentarza
marcel00787 1 Opublikowano 4 Lutego 2013 Fajna sprawa sąsiad ma też tak samo zrobione tylko porządek z kablami byś zrobił i puszkę założył Odnośnik do komentarza
lukaszursus904 30 Opublikowano 26 Lutego 2013 macie panowie racje - to jest rozdzielacz hamulców. Orginalnie montowane były w c- 4011, które miały tylko 1 pompe hamulcową, zaś już w c 360 były montowane 2 pompy odzielnie na każe koło. Czy to było obre rozwiązanie ???? - są wzolennicy i przeciwnicy a ja osobiście uważam, że jest to dość fajne rozwiązanie : potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 peał hamulca i nie ma możliwości aby poczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem jedno koło. Ustawienia źwigni : - na samym śroku - hamują oba koła po naciśnięciu hamulca - naciśnięty hamulec + dźwignia w prawo = hamuje prawe koło - naciśnięty hamulec + dźwignia w lewo = hamuje lewe koło Problem jest z tym taki ,że czasem po długim nieruszaniu dźwigni lubiała zardzewieć i był mały problem. Pozatym wydaje mi się że na zdjęciu to raczej nie c - 4011 zgadza sie ja mam zetora 4011 i juz jak go kupilismy przez handlaza któy sprowadził go z holandi w 2003 roku to ten rozdzielacz został w tej pozycji jak an zdjeciu i niestety nieidzie go ruszyć Odnośnik do komentarza
stachu0007 30 Opublikowano 23 Czerwca 2013 potrzeba mniej płyny, oba koła zawsze hamują, jest 1 pedał hamulca i nie ma możliwości aby podczas jazdy się rozpiął i hamowało przypadkiem jedno koło. Bez urazy ale nigdy nie rozpięły mi się pedały. Nie trzeba się schylać i przełączać tylko wciskasz pedał i blokuje odpowiednie koło. To jest plus. Tylko przy pracy z rozpiętymi pedałami trzeba odłączyć sprężynę od hamulca przyczep bo jak się zemknie noga i odbije lewy pedał po kostce to ból jest niemiłosierny Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się