kamieniak89 31 Opublikowano 22 Marca 2009 Ogólnie podobają mi się hollandy, ale te mniejsze zerie, no a seria 8000 mówi sama za siebie :lol: Odnośnik do komentarza
kornel 3 Opublikowano 22 Marca 2009 mi sie to nie podoba ze ten silnik jest cofniety do tylu i to tak inaczej wyglada od wszystkich pozostalych ciagnikow. ale gdyby nie to to naprawde ladny ciagnik. Odnośnik do komentarza
AgroSlaczo 0 Opublikowano 22 Marca 2009 On nie ma silnika cofniętego tylko ma wysuniętą oś bo jest wyposażony w super-ster. Odnośnik do komentarza
kornel 3 Opublikowano 22 Marca 2009 no czy jakos tak, nie umialem tego dokladnie dobrze okreslic ale wyreczyles mnie Odnośnik do komentarza
rafk24 0 Opublikowano 22 Marca 2009 Zawsze możecie zamówić sobie ciągnik bez super steera. I bedzie miał zwykłe kształty i resorowaną oś. Odnośnik do komentarza
Ursus3PGT 3 Opublikowano 23 Marca 2009 no to niech jeszcze ktoś napisze co to jest super ster Odnośnik do komentarza
AgroSlaczo 0 Opublikowano 23 Marca 2009 SuperSter jest to wynalazek opracowany przez inżynierów New Holland'a a jego działanie jest następujące: Przy wykonywaniu manewru skrętu koła skręcają tradycyjnie a dodatkowo odchyla sie cała przednia oś zawężając tym samym promień skrętu. Dosyć dobry patent. Odnośnik do komentarza
rafk24 0 Opublikowano 23 Marca 2009 to jets bardzo dobry patent. Poniewaz gdy pracujesz ze sprzętem zawieszanym to zawracasz praktycznie w miejscu a co za tym idzie nie ubijasz pola nie musisz marnować czasu na zbędne kółka. Jeśli ktoś bedzie kupował ciągnik NH to polecam z osią stkętną. Kilka zdjec do tyłu jets pokazany ten ciągnik jak pracuje w polu właśnie z ta osią. Odnośnik do komentarza
blu 6 Opublikowano 23 Marca 2009 Ok - ale kupując ciągnik tej mocy zazwyczaj masz odpowiedni areał i napewno do takiego ciągnika nie zastosujesz dobrze dobranych narzędzi zawieszanych, więc ektremalny skręt Ci się nie przyda :)Poza tym w polu dużo bardziej przyda Ci się odpowiednie dociążenie przodu osią resorowaną niż szybkie nawroty. Dla mnie jedyne zastosowanie oś skrętna ma przy ładowaczu czołowym i w sadzie. W polu dużo lepiej sprawdzi się amortyzacja osi Nie wspominając o transporcie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
kornel 3 Opublikowano 24 Marca 2009 ja sie tutaj z poprzednikiem po czesci jednbak nie zgodze bo jednak w polu szybki manewr skretu itp to tez przydatna sprawa i zaoszczedzenie pewnej ilosci czasu POzdro ;P Odnośnik do komentarza
rafk24 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Wiesz taki ciągnik nie nadaje sie do transportu. Tylko do samej pracy w polu. A nawet przy pół zaiwieszanym pługu takim jak jest na zdjeciu jest o wiele prościej orać bo nie musisz pętli robić żeby wjechać w tą samą bruzde. Tylko wyjeżdżasz skrecasz i znowu jesteś. i o wiele zaoszczędzasz czau i jak masz juz mały kawałek to nie musisz jezdzić po oranym. Ale to jest tylko jeden przykład i takich przykładów mogło by by więcej. A o ile wiem to prawie przy każdej serii mozna zamówić sobie oś skrętną. Odnośnik do komentarza
Ursus3PGT 3 Opublikowano 24 Marca 2009 Aha właśnie dlatego te błotniki tak odstają chyba sobie do 3P założe hehe Odnośnik do komentarza
rafk24 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Tak to dlatego odstają że jest oś skrętna. Bo jak by były jak zwykle to by uderzały o maskę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się