Skocz do zawartości

Deutz-Fahr Agrotron 150.7


Rogeryk

Full opcja.




Rekomendowane komentarze

1000 godzin i na 160 ha. najciezejsza maszyna do niego to 5 vario Kvernelanda z podwójny Packomatem zawieszanym na pługu. on ma 7200 pojemności to ma moc bo te 150 na 6800 to nie za bardzo...

Odnośnik do komentarza

czyli jest az tak duza roznica miedzy tymi dwoma silnikami??

a czy za zwiekszona pojemnoscia nie idzie tez zwiekszone spalanie jako uzytkownik jestes najwiarygodniejszym zrodlem informacji

a pozatym jaka produkcje prowadzisz jesli to nie tajemnica

Odnośnik do komentarza

skąd wiesz że nie bardzo? jeżdziłeś jednym i drugim z tym samym sprzętem na tej samej ziemi?

a może nie to samo bo silnik masz podkręcony do 180KM, bo to przecież ten sam silnik co w 180.7 i różni się tylko tym że Twój jest przyblokowany a tamten nie.

No właśnie i co ze spalaniem bo mój Agrotron 150 to rewelacja, pali duuuuuuuużo mniej niż U 1224

Odnośnik do komentarza

To zależy od roboty ale na 1 ha orki to 12 litrów z pacomatem 5 obracalne i 2,75 metra szerokość i 10km/h. a tak wiecej nie mierzylem. Moj kumpel ma 150 i w 4 lemkena 25 na godzine 50 cm na korpus. Byl załamany zmieniali mu dawke paliwa i dalej nie ma rewelacji... tak ogolnie nie jest zły tylko mógłby mieć skrzynie bezstopniową....

Odnośnik do komentarza
bo to przecież ten sam silnik co w 180.7 i różni się tylko tym że Twój jest przyblokowany a tamten nie.

sam jestes przyblokowany, jakie masz kompetencje by stwierdzic, ze roznia sie tylko mapa paliwa, co???

 

 

 

Mamy tez DF Agrotrona 150.7 to jednak jest smiec powiem szczerze...
tak ogolnie nie jest zły tylko mógłby mieć skrzynie bezstopniową....
teraz chlopaki z tarnowa przywiezc na testy plugi UG 4+1 z Packomatem... Zobaczymy jak beda sie spisywac ale to co zauwazyliscie to jednak G. Besson lepiej orze.
najciezejsza maszyna do niego to 5 vario Kvernelanda z podwójny Packomatem zawieszanym na pługu

wg mnie gubisz sie w zeznaniach, stad wnioskuje, ze nie jestes ani posiadaczem danych sprzetow, ani nie masz wlasnego gospodarstwa, ani nie jestes sługusem korbanka, a jedynie dzieciakiem i to nie specjalnie rozgarnietym. mam nadzieje, ze bede mial okazje cie wywalic z AF, bedzie mi bardzo przyjemnie

Odnośnik do komentarza
Jak masz pług Kverneland to po co testujesz "niby gorszą UNIĘ" ? Moim zdaniem @brzozak ma racje...kręcisz

 

 

Nie wchodź i nie oglądaj jak Ci się nie podoba... Kverneland to używka a Unia na testy gdyż z dyrektorem ojciec się założył że Unia to g... i połamie się na naszych kamienistych glebach. a jesli chcesz obejrzec gospodarstwo to z przyjemnością zapraszam od 5 rano do 9 wieczorem.

Odnośnik do komentarza

@brzozak2 a jakie Ty masz kompetencje żeby twierdzić że tak nie jest?

Jeżeli wiesz że się różnią to napisz czym a nie........, bo ja jakoś różnicy w silnikach nie widze. Wystarczy popatrzyć na wykresy mocy i momentu obrotowego tych trzech modeli (150.7 165.7 i 180.7) i można dojść do tego samego wniosku co ja.

Odnośnik do komentarza
@brzozak2 a jakie Ty masz kompetencje żeby twierdzić że tak nie jest?

Jeżeli wiesz że się różnią to napisz czym a nie........, bo ja jakoś różnicy w silnikach nie widze. Wystarczy popatrzyć na wykresy mocy i momentu obrotowego tych trzech modeli (150.7 165.7 i 180.7) i można dojść do tego samego wniosku co ja.

 

 

Masz racje kolego!!! ze 150.7 można zrobić 180.7 wystarczy zmienić dawkę paliwa. u kumpla chcieli 150 z chipować ale tam juz jest maks. mocy

Odnośnik do komentarza

to dlaczego jak zmienisz program to w 180.7 bedziesz mial moc 200 KM, a jak zmienisz w 150.7 to uzyskasz maks zalozmy 180 km???

silniki spalinowe skladaja sie z wielu, nawet bardzo wielu elementow i jest bardzo duze pole do zmian parametrow, ktore pozniej maja wplyw na przebiegi danego silnika.

nie wiem czym sie dokladnie roznia te 2 silniki, ale wiem jak przebiega proces projektowania i co sie uwzglednia!!!!!

np. silnik 1.9 tdi 130 KM ma 45% innych czesci niz tdi 150 KM, zaczac wymieniac litanie??? tam akurat jestem w miare zorientowany.

 

@rogeryk juz pedze, zeby odwiedzic twoje gospodarstwo, pamietaj, ze na forum istniejesz dzieki swoim wypowiedziom, a nie fotkom czy podawaniem sie za kogos innego!!!!!!!!! wielu juz takich cwaniaczkow przekrecilismy i wierz mi, ze to bardzo czesto wychodzi

 

bo ja jakoś różnicy w silnikach nie widze

a co ogladajac silnik zobaczysz czy wtryski sa takie same, komputer, itp?? owszem tloki, miska i glowica wygladaja tak samo, ale te potrafia sie nie zmieniac przez 20 lat, a silniki calkiem inne!!!

Odnośnik do komentarza

gdzie ja napisalem, ze to nie twoje zdjecia?????? pisze tylko, ze uwazam, ze nie jestes tym za kogo sie podajesz, fotki mogles strzelic to akurat nie problem.

wlasnie takie rozumowanie z twojej strony utwierdza mnie bardziej w swoim przekonaniu ;)

Odnośnik do komentarza

człowieku co przyrównujesz samochody do ciągników...... no bez przesady..... jak się znasz na samochodach to zmień forum a nie gadaj głupot.

z 150.7 zrobisz tyle samo mocy co z 180.7 bo to ten sam silnik. akurat znam dobrze byłego serwisanta DF i wiem to na pewno.

Odnośnik do komentarza
człowieku co przyrównujesz samochody do ciągników...... no bez przesady..... jak się znasz na samochodach to zmień forum a nie gadaj głupot.

z 150.7 zrobisz tyle samo mocy co z 180.7 bo to ten sam silnik. akurat znam dobrze byłego serwisanta DF i wiem to na pewno.

 

 

Dokładnie!!! Masz racje kolego!! Pophieram

Odnośnik do komentarza

Grzeniu Geniuszu - czym się różni silnik samochodowy od silnika kosiarki, sieczkarni, kombajnu czy ciągnika?

A ja znam kolesia który miał objawienie i za pare lat jeśli nie zbudujemy nowej bazyliki to bedzie konieć świata... I też w to wierzysz? :)

Odnośnik do komentarza

@blu piekne podsumowanie ;) po prostu gratuluje chlopakom wiedzy technicznej ograniczajacej sie do znajomosci z serwisantem, ktory zmienia olej w silniku B)

a propos serwisant tez nie jest dopuszczony do tajemnic konstrukcyjnych firmy ;)

Odnośnik do komentarza

lepiej sie nie odzywać bo wszechwiedzący @brzozak zawsze ma na wszystko odpowiedź, choć jego wiedza jest mniejsza niż zero....

i nie bedę Ci tłumaczył co to za serwisant bo nie ma sensu, i tak nie zrozumiesz

Odnośnik do komentarza

no lepiej sie nie odzywac, niz pisac populizmy.

skoro sadzisz, ze nie posiadam zadnej wiedzy w zadnym zakresie, to chyba nie wypada mi nic innego tylko schowac glowe w piasek i przeprosic za wszystkie dotychczas napisane posty, bo nie maja zadnego podloza.

 

powiedzcie zatem mi, skoro uwazacie, ze silniki modeli 150.7 i 180.7 roznia sie tylko mapa paliwa (kolokwialnie mowi sie ze roznia sie tylko elektronika, sa zduszone itp.) dlaczego po zmianie mapy pod wzgledem parametru max. moc model 150.7 moze wyciagnac 190 KM, a model 180.7 az 215??? przeciez wg was to dokladnie ten sam silnik. http://www.44tuning.pl/chip-tuning-deutz.html

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v