snopek 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam -niewiem jak u ciebie ale u mnie w 105 mam problemy z zatrzaskiwaniem maski jak trzasnę mocno to sie niezatrzasnie dopiero po kilku kilkunastu próbach i dopiero wtedy mi sie zamknie , próbowałem leciutko i mocno a na to samo wychodziło ... czy u ciebie jest tak samo ?? pozdr. i bezawaryjnej życzę. Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Ta pierwsza chłodnica to intercoler?? Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 7 Stycznia 2010 ten zamek się reguluje, u mnie też słabo się zatrzaskiwało i myślałem, ze taki tego urok, ale na przeglądzie mechanik mi to ładnie ustawił i teraz lekko domykasz i ma zaskoczyc. Acha nie klap mocno maską przy zamykaniu bo żarówki od takiego łupania szlag będzie trafiał.... Co do pytania Paulusa to tak intercooler i co słyszałem od mechanika na serwisie , że jak ktoś ostro jeździ po dołach to czasami się zdarza, że te intercoolery nie wytrzymują drgań i się rozszczelniają , i w Pronarach P5 też to samo sie ponoc dzieje... Odnośnik do komentarza
dawidg2 31 Opublikowano 7 Stycznia 2010 A dlaczego on tak dziwnie, powinien być przed chłodnicą że jak wentylator zasysa powietrze to również przez niego tak ma mniejszą wydajność Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 8 Stycznia 2010 ja osobiście nigdy nie spotkałem się, żeby był odwrotny układ, nawet w samochodach, najpierw jest intercooler, chłodnica i silnik, chyba ze czasami jest z boku chłodnicy, chyb, ze mało widziałem ... Odnośnik do komentarza
Gość Bobek_Farmer Opublikowano 8 Stycznia 2010 Chyba, że @dawidg2 ma na myśli to, że IC odstaje od chłodnicy, a nie jak w większości bezpośrednio do niej przylega. Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Skoro chłodnica IC jest nie wysuwana to pewnie zrobili taki odstęp żeby ułatwić czyszczenie drugiej chłodnicy a przy okazji może też po to żeby się nie nagrzewała od chłodnicy silnika!!!! Odnośnik do komentarza
proxima95 10 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam wszystkich:) 1. Co do zamykania maski to naprawdę mało ją otwierałem-a jak już, to faktycznie za pierwszym razem nie zaskakuje, ale za 3,może 4 jakoś fajnie udaje mi się zamknąć-musze popatrzeć na tą regulacje o której mówi WLODIW 2. IC ??? Przecież Zwykłe PROXIMY nie mają IC z tego co wiem. Ja myślałem że to jest dodatkowy obieg chłodzenia...coś na zasadzie termostatu. Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 9 Stycznia 2010 To widocznie ta proxima jest niezwykła... Prędzej bym postawił ze to jest chłodnica oleju niż dodatkowy obieg chłodzenia.... Odnośnik do komentarza
wlodiw 2 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Tzn. ta chłodnica na mój gust chodzi w ten sposób, ze wlatuje do niej gorące powietrze z turbiny, a po schłodzeniu wylatuje do kolektora ssącego... Odnośnik do komentarza
Ursus3PGT 3 Opublikowano 9 Stycznia 2010 to jest IC bo przecież są strasznie grube przewody do chłodnicy oleju były by cieńsze Odnośnik do komentarza
proxima95 10 Opublikowano 9 Stycznia 2010 To sam już nie wiem co to jest :blink: Jeżeli chodzi o intercooler to ja sugeruje się danymi technicznymi z ulotek, czy instrukcji. Przy zwykłej proxie nie ma mowy o IC, a przy powerce czy forterze jest. Odnośnik do komentarza
Gość Bobek_Farmer Opublikowano 9 Stycznia 2010 Jeżeli jedna rura tej chłodnicy biednie od turbiny, a druga biednie do kolektora, który swoją drogą widać na zdjęciu, to jest bankowo IC Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tu jest ten silnik Z1005 http://www.zetor.com/engines-z-1004-z-1005 czyli ma on intercooler typu powietrze-powietrze, Zresztą obecnie wszystkie silniki Zetora aby spełnić normę TIER III A posiadają IC. Odnośnik do komentarza
proxima95 10 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Czyli teraz już wszystko jasne Dzięki Adikpl1 ! Przeglądałem wykresy silnika 1205 który jest w PROX 85 i nie do końca się mi to zgadza z danymi w instrukcji.. Odnośnik do komentarza
proxima95 10 Opublikowano 16 Stycznia 2010 no raczej nie... ale po to zdecydowało się na kupno nowego, żeby przez kilka lat nie zaprzątać sobie głowy remontami;) Miejmy nadzieję że tak też będzie ;D Odnośnik do komentarza
marcin200711 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Nie no to tylko skomplikowanie wygląda ale zdejmij osłony wyobraś sobie inny filtr itd to nic wielkiego tu niema to nie jd fendt czy ciągnik z tej klasy ze wszystko sterowane jest elektronicznie. a bycie IC to nic dziwnego jakie stare samochody osobowe turbo diesla mają IC Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się