Rolnik85 13 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam piękna maszyna możesz napisać jak Ci się sprawuje ile MTH czy były jakieś awarie no i ile pali?. Przepraszam że tyle pytń ale mam zamówinego 6430P i jestem ciekawy opini użytkownika .Jeszcze jedno jak radzi sobie bez obciążników z przodu? Odnośnik do komentarza
dawid6330 100 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam wiec tak mth jest chyba 400 albo lepiej nie pamiętam . awarie nom niestety były raczej była 1 od nowości była rozwalona cewka w pompie paliwowej i przez to rozwalił sie zawór naprawa 3000 zł ale gwarancja jeszcze była spalanie orka 4 obrotowom 12 l/ha od 14 do 17 l/h w zależności od gleby i prędkości orki w agregacie uprawowo siewnym 4m 6-7lha pracuje z kompletem obciążników ale tej jesieni zdiołem z cikawości jak będzie sobie radził w pługu rewelacja z opciąrznikami to i w 5 obrotowej by chodził.ale jestem zadowolony i polecam bo po za tom jedną awarią to tylko lać i jechać Odnośnik do komentarza
Ferdek07 75 Opublikowano 10 Stycznia 2010 a co ma premium czego nie ma zwykły jd i ile drożej jest za premium? Odnośnik do komentarza
dawid6330 100 Opublikowano 10 Stycznia 2010 takom główna rzeczą to powerbost mocniejszą pompę hydrauliki w srodku zupełnie inaczej w kabinie Odnośnik do komentarza
AdrianFanDeutz 1 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Do "głównych rzeczy" dodałbym jeszcze to, że premium w przeciwieństwie do basic/clasic/comfort ma 4 nie 2 zawory na cylinder, john deere w premium jest zupełnie innym ciągnikiem... Odnośnik do komentarza
Rolnik85 13 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Możesz jeszcze napisać jaką masz szerokość opon tyl i przód ? Odnośnik do komentarza
casejx80 33 Opublikowano 11 Stycznia 2010 ja odpowiem chyba tak przód 42 a tył 50 Odnośnik do komentarza
pioter 46 Opublikowano 11 Stycznia 2010 opony raczej na profilu 65, czyli co najmniej 440 i 540mm. zawsze mnie zastanawiało czy te łańcuchy nie hałasują... Odnośnik do komentarza
Gość Bobek_Farmer Opublikowano 11 Stycznia 2010 Heh @pioter ja jak byłem młodszy to się zastanawiałem, po co im te łańcuchy tam. ;P Człowiek wtedy nawet nie wiedział, co to miękka oś. Odnośnik do komentarza
xsc 56 Opublikowano 11 Stycznia 2010 no wlasnie.. po co tam sa te lancuszki? Trzymaja zeby os niewyleciala? Odnośnik do komentarza
New1 17 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Te łańcuszki są chyba ogranicznikiem ze jak wjedziesz w dziure i poderwie przód zeby właśnie os nie wyleciała. U mnie w 912 jak poderwie to właśnie koła z amortyzatorów wypadają bo już jest strasznie wyrobione. Odnośnik do komentarza
AdrianFanDeutz 1 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Co do opon to śmiem twierdzić, że to 420tki z przodu i 520tki z tyłu na profilu 70, na zdjęciu wydają się szersze, ale tak mają goodyear'ki Odnośnik do komentarza
dawid6330 100 Opublikowano 12 Stycznia 2010 AdrianFanDeutz . dziex za wyreczenie mnie w odpowieidzi Odnośnik do komentarza
damian12345 47 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ile za niego dałeś ? Jakie wyposażenie ? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się