Pawel328 718 Opublikowano 19 Stycznia 2010 i jak wrażenia ?? uczysz sie na Farmtracku a na jakim będziesz zdawał?? Odnośnik do komentarza
Henius91 1655 Opublikowano 19 Stycznia 2010 no wiesz, wrazenia... w sumie to ja nim juz sporo jezdzilem bo w zniwa zwozilem nim slome ale fajnie sie nim jezdzi. w tym tygodniu bede mial juz wyjezdzone 10 godzin z 20 i mysle ze juz na poczatku marca bede mial egzamin a bede zdawal tez na Farmtracu albo Escorcie. na poczatku uczylem sie jezdzic MFem 255 Odnośnik do komentarza
Tadeusz1212 2 Opublikowano 20 Stycznia 2010 @Henius91 a w którym WORD bedziesz zdawał ? Ja zdawałem na 5320 a u czyłem sie na bodajrze Proximie 7421 <_< Odnośnik do komentarza
tomek826 41 Opublikowano 20 Stycznia 2010 kurde jaka teraz wygoda w nauce jeżdzenia. ja uczyłem sie i zdawałem c-330 a na drugi dzien do wordu juz zetora 5320 przywieżli jakiej firmy ładowacz na nim jest, przy ładowaniu słomy odczuwalny był brak przedniego napędu Odnośnik do komentarza
Henius91 1655 Opublikowano 20 Stycznia 2010 @Tadeusz, bede zdawal w PORDzie w Gdansku @Tomek firma ladowacza to chyba Pol-mot TUR 4... tego ladowacza sie nie uzywa poniewaz ten ciagnik ma za slaba os przednia i ladowacz stoi w garazu, uzywany byl chyba tylko przez pierwszy rok pobytu ciagnika w szkole. a slome zwozilismy w kostkach i ten ciagnik ciagal przyczepy Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1661 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Mogli by do nich zakładać jakieś małe ładowacze typu tur 3b, a nie ładowacz który waży prawie 1t to co się dziwić że za słaba oś... Odnośnik do komentarza
JD5620 10 Opublikowano 21 Stycznia 2010 A nie lepiej bylo ci zrobić B+E?, chyba ze latek nie masz. Odnośnik do komentarza
saaQ 5 Opublikowano 21 Stycznia 2010 robisz B+E i masz wiecej niz tylko ciagnik Odnośnik do komentarza
tomek826 41 Opublikowano 21 Stycznia 2010 przy B+E można śmigać autkiem z laweta dwuosiowa(tandem) Odnośnik do komentarza
Henius91 1655 Opublikowano 21 Stycznia 2010 no to juz sie robi powoli smieszne... jezeli bede chcial wyjechac na praktyki lub do pracy do Niemiec to nie wpuszcza mnie na ciagnik z kat. B+E <_< a tak w ogole to w Polsce tez maja sie przepisy zmienic ze tylko na T bedzie mozna ciagnikiem jezdzic. a tak w ogole to o czym my tu mowimy, za prawko na ciagnik place troche ponad 300 zl wiec nie oplaca mi sie robic B+E... a tak w ogole to kat. T pozwala jezdzic zespolem 3 pojazdow o lacznej dlugosci nie przekraczajacej 21 m, a kat. B+E tylko 2 pojazdow (nie pamietam ile metrow) a wiec tylko ciagnik i jedna przyczepa. Odnośnik do komentarza
JD5620 10 Opublikowano 21 Stycznia 2010 jeśli tylko taki koszt poniesiesz to owszem opłaca sie robić T, nie wiedziałem ze masz zamiar wyjerzdzac za granice a tam jak wspomniałeś raczej wymagaja kat. T. A tymi przepisami to nie ma sie co zbytnio przejmować bo zanim cos wprowadza na stałe to jeszcze troche wody upłynie. Zapytałem sie czemu nie B+E bo według mnie jest troche łatwiej zdac samochodem z przyczepka niz przyczepa na obrotnicy Odnośnik do komentarza
Henius91 1655 Opublikowano 21 Stycznia 2010 czy ja wiem czy latwiej?? jedno i to samo jak dla mnie bez problemu cofam z 2-osiowa przyczepa po luku. jesli dobrze wyprowadze przyczepe z luku to do konca cofne bez problemu za pierwszym razem Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się