MarcoWzu 4 Opublikowano 4 Lutego 2010 to ile już mth przepracował że przód siada??? Odnośnik do komentarza
klopocik91 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 długo pracował z ładowaczem? polecił byś ten ładowacz do MTZ82? Odnośnik do komentarza
Piotrus89 3 Opublikowano 4 Lutego 2010 Pechowy egzemplarz. Kiedyś użytkowaliśmy Belarusa 82.1 z Turem 5 podobnym gabarytami do tego. Tur nie był zdejmowany z ciągnika przez 8 lat i na szczęście poza rozdzielaczem hydraulicznym nic mu nie dolegało, a most był stożkowy. Odnośnik do komentarza
marian892 10 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ma przepracaowane 2630 mth. 5 lutego mija 3 rok jak mam ten ładowacz i na ładowacz nie nażekam. A ile przepracował z ładowaczem nie jestem pewien ale około 1800, 2000 mth Odnośnik do komentarza
paulus841 173 Opublikowano 4 Lutego 2010 Te wiadro to na śrubki??? To sporo mth nakręcił przez te trzy lata. Można powiedzieć że fura nie stygnie:P Odnośnik do komentarza
jarko12 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 Jaki spryciula na 3 kołach stoi :lol: :lol: Odnośnik do komentarza
marian892 10 Opublikowano 4 Lutego 2010 Hehhh powiem tak żona przyszła zobaczyćjak mi idzie i wiaderko zostało a i na śróbki sie przydało Nie ciągnik ma prawie 4 lata tura mam 3 rok. Odnośnik do komentarza
adam2290 1 Opublikowano 4 Lutego 2010 a jaki jest lepszy most do tura stożkowy czy krzyżowy ??? Odnośnik do komentarza
andrzej2110 535 Opublikowano 4 Lutego 2010 Mój ferdek stał dziś na 3 kołach. jedno musiałem naprawiać.... tez przednie tylko z drugiej strony Ja mam ładowacza ale użyłem młotka zamiast lewarka:D Odnośnik do komentarza
tomcio87 8 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja nie wiem po co takie zdjecia dodawac?? zepsul sie to se napraw i gra....bo pozniej jest taka opinia o mtz'ach jaka jest ;/ Odnośnik do komentarza
marian892 10 Opublikowano 4 Lutego 2010 Bo co tu ukrywać??? Opinie żeby wyrazić to trzeba mieć na to jakieś poparcie, ja mam wyrobione zdanie na pewne tematy a zwłaszcza mojego ciągnika Odnośnik do komentarza
marian892 10 Opublikowano 4 Lutego 2010 Niby nic poważnego ukręcił sie wałek atakujący Odnośnik do komentarza
danimat19 2 Opublikowano 4 Lutego 2010 u mnie cały czas prawa połowa sie przekręca Odnośnik do komentarza
sebe1033 397 Opublikowano 4 Lutego 2010 ee tylko rozebrać było lekko ale złożyć zwolnicę to parę kilo To wałek ataku się ukręcił chociaż wolno jechałeś gdy to się trafiło :huh: Z 200 zł i cały dzień w plecy a jak tam ząbki duża różnica między starymi a nowymi i swoją drogą sprzęgło przeciążeniowe Masz podkręcone czy jak że aż wałek musiał się ukręcić Jak tu Ktoś wspomniał gdy tak jak marian892 nic nie ukrywać to mniej plotek by powstawało, a i ciągnikach można by się więcej dowiedzieć (nie tylko o mtz) Odnośnik do komentarza
tomcio87 8 Opublikowano 4 Lutego 2010 popieram mojego przedmowce...kazdy sie psuje...tylko ze tutaj to koszt ok200zl a jak koledze poszly tryby w przednim kole w JD to 5tys. zł ledwo starczylo. Ps. zauwazylem ze jak sie zepsuja JD czy valtry to jakos sie nie chwala ze mieli awarie Odnośnik do komentarza
Matey 956 Opublikowano 4 Lutego 2010 U ciebie to on sie nie nudzi Nie zimno ci było ? Odnośnik do komentarza
marian892 10 Opublikowano 4 Lutego 2010 Na szczęście jechałem powoli i napęd sie skończył. Sprzęgło mam nakręcone na maxa, bo często buksowało. A różnica na zębach wyraźna te stare były lepsze od nowych. Na wałku było wyraźe stopniowe pękanie. Powiem wam tak naprawa kosztowała mnie 270 zł i 200 km po części i cały dzień rozbierania.Musiałem to szybko naprawićbo bydło głodne a taczką wozić kiszonke to ja dziękuje. Ale nie dawajcie sie sprzedawcą części ja dzwoniłem do 6 i najdrożej mi powiedzieli 690 zł za części. A części pasują od starego MTZ ten most ma tyle wspólnego z carraro że aż śmiech tylko wygląd i zwolnice cały układ różnicowy co w starym MTZ. A co tu ukrywać każda taka awaria może słóżyć pomocą innym urzytkownikom Belarusów. A założenie zwolnicy to we trzech to robiliśmy bo waży spooorrrrooo. A czy zimno nie troche złości i roboty i człowiek aż ciepły hehhh Jeżeli będe użytkował ciągnik innej marki też będe opisywał co mi nie pasuje i co sie psuje Odnośnik do komentarza
CzarnyBrat1 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Miałem to samo przy 1221A. Jakimś cudem napęd się włączył przy pełnej prędkości podczas jazdy drogą i tylko usłyszałem jak coś chrupnęło... ;[ Mnie to wyszło 700 zł bo wołałem serwis i majstry musieli jechać dwa razy do mnie. Odnośnik do komentarza
CzarnyBrat1 0 Opublikowano 5 Lutego 2010 Miałem to samo przy 1221A. Jakimś cudem napęd się włączył przy pełnej prędkości podczas jazdy drogą i tylko usłyszałem jak coś chrupnęło... ;[ Mnie to wyszło 700 zł bo wołałem serwis i majstry musieli jechać dwa razy do mnie. Odnośnik do komentarza
bestia820 1 Opublikowano 30 Listopada 2012 popieram mojego przedmowce...kazdy sie psuje...tylko ze tutaj to koszt ok200zl a jak koledze poszly tryby w przednim kole w JD to 5tys. zł ledwo starczylo. Ps. zauwazylem ze jak sie zepsuja JD czy valtry to jakos sie nie chwala ze mieli awarie Nie chwalą się, bo jak Valtra na kredycie się popsuje to wstyd właścicielowi. Odnośnik do komentarza
johny_fucker 9 Opublikowano 19 Lutego 2014 Nawet jeśli się coś ma popsuć to lepiej żeby się psuło w prostym belarusku niż w droższym zachodnim ciągniku. A co do usterek w traktorach, to dzisiaj rozmawiałem z chłopakiem który naprawiał MF-a który ma w sumie 4 lata no i też się przednia oś posypała i uwierzcie kosztowało go to baaardzo dużo pieniędzy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się