samczyk1991 83 Opublikowano 30 Października 2010 Bardzo ładna 912 Masz jeszcze 902 ? bo coś ostatnio nie widać jej w Twojej galerii Odnośnik do komentarza
Henius91 1684 Opublikowano 31 Października 2010 dzieki 902 jeszcze mam. ostatnio nie robie duzo zdjec, ale caly czas wozi obornik wiec sie nie nudzi Odnośnik do komentarza
pawlus224 2627 Opublikowano 31 Października 2010 Ładna 912 ale chyba znacząco się nie różni od zwykłej ? Odnośnik do komentarza
mickas092 500 Opublikowano 31 Października 2010 To chyba jest zwykła tyle że z naklejka de luxe. U mnie znajomy ma 1201 de luxe to ma oryginalnie fotel grammera i inne <wyższe koła>. Jak uda mi sie zrobić foto to wrzucę do galerii. EDIT: http://otomoto.pl/ursus-912-de-luxe-A22297.html tu macie de luxe. Tyle że ta jest chyba 10 lat odmłodzona gdyż w DK w ogłoszeniu rocznik był podany 1979 albo 76 nie pamiętam dokładnie. Odnośnik do komentarza
Henius91 1684 Opublikowano 31 Października 2010 a wiec tak. tak jak pisze @pawlus praktycznie niczym sie nie rozni. jest to identyczny model co ten z linku i nawet ten sam rocznik, wedlug mnie powinien miec juz gruby dach no ale taki pewnie wychodzily. ma rozbudowana hydraulike i tapicerowana kabine a tak wszystko to samo, ale jak za te pieniadze to warto bylo kupic. moj sasiad tez ma de luxe ale 914 z 94 roku i tez juz ma kabine nowego typu, moze to zalezalo od klienta, moze chcial miec "uboga" wersje. Odnośnik do komentarza
mickas092 500 Opublikowano 31 Października 2010 Chyba że to C-385 de luxe http://www.maskinbladet.dk/maskiner/detaljer?adGUID=6ee9e3d8-59ec-4dac-aeb0-086cf523e83c&languageGUID=63927773-3f10-4874-b08f-823e9aa456ee Odnośnik do komentarza
Henius91 1684 Opublikowano 31 Października 2010 385 to 385 a 912 to 912, widac ze lakier i naklejki sa jak najbardziej w oryginale. a tak w ogole to ma jak juz wspomnialem rozbudowana hydraulike, nowy typ zaczepu transportowego, hitch nowego typu, wszystkie filtry hydrauliki, tylny most, silnik, wszystko jest nowego typu wiec jakim cudem moze byc to 385? powiem jedno, juz po pierwszym przejechaniu sie tym ciagnikiem, dalo sie odczuc ze jest to de luxe mimo ze nie ma takiej roznicy w wygladzie. sasiad ma 912 krajowego z 90 roku, kabina z otwieranymi szybami itp. ale i tak tym DL sie lepiej jezdzi. moze dlatego ze jest w lepszym stanie, uklad kierowniczy dziala tak lekko jakby mial orbitrol, a tapicerka na blotnikach i na dachu sporo wycisza kabine. a i jak co to nie ma pneumatyki, sprezarka jest, odolejacz tez (da sie normalnie powietrze pompowac) ale w ogole nie ma zbiornika na powietrze, zaworu i zadnych przewodow, zegara tez nie ma, wyglada jakby w ogole od nowego nie mial. a hamulce sa mechaniczne, pompki sa odlaczone. a i ten 912 DL z linku ma chyba nieoryginalna maske bo wlew paliwa ma krotki i deska rozdzielcza tez jest jeszcze starego typu czyli powinien miec maske jak moj. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się