wieslawek 7 Opublikowano 14 Listopada 2010 Robiłem z tego co miałem, a poza tym musi być wyższa, bo inaczej będzie problem z wywrotem:) Odnośnik do komentarza
ursus4x4 2 Opublikowano 14 Listopada 2010 dlaczego na dolny zaczep ??? ogólnie świetna robota Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 14 Listopada 2010 Dwa powody: 1. Jak jadę z ładowaczem, to nie muszę odpinać obciążnika. 2. W C-360 górny zaczep nie nadaje się do jednoosiówki. Odnośnik do komentarza
marcin z małopolski 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 CZemu sie nie nadaje górny??? Ja w swojej C-360 mam przyczepe samozbierającą na górny i powiem że naprawde nadaje się do takiech ciężarów ten zaczep. Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 14 Listopada 2010 Ja uważam ze do jednoosiówki powinien być sztywny zaczep, a nie wahliwy. Odnośnik do komentarza
marcin z małopolski 4 Opublikowano 14 Listopada 2010 no napewno jest to dobre rozwiąznie sztywny ale w ostateczności ten górny w C-360 też dużo może Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 14 Listopada 2010 Zawsze z wahliwego mozna zrobić sztywny wystarczy tylko zaspawać i jest sztywny ja tak u siebie mam Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 14 Listopada 2010 Jaki koszt stworzenia takiej przyczepki? Odnośnik do komentarza
wieslawek 7 Opublikowano 15 Listopada 2010 Jak bym miał wszystko kupować, to lepiej byłoby kupić używaną Mnie wyniiosła ok. 2 tys. (materiał na skrzynię + przewody) Odnośnik do komentarza
Indiana 32 Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja górny w 60 zaspawałem, może się jedynie obracać, i nie "rwie" raz w gore raz w dół Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się