Karol323 111 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Hehe może być Ty a skąd brałeś prąd ? Z pod aku ? Bo ja to też miałem zrobione radio ale tata mi je rozwalił Odnośnik do komentarza
Mateusz2 11 Opublikowano 23 Grudnia 2010 I tak ma być B) radio w ciągniku to podstawa Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 23 Grudnia 2010 No ja w swoim też mam :lol: ale o ile mi się dobrze wydaje zt323a miejsce na radio ma w dachu w tym panelu gdzie nawiewy po prawej stronie ale 323 w środku dosyć dawno widziałem więc mogę się mylić Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 23 Grudnia 2010 A jak z wyciszeniem w tej kabinie np. w porównaniu do zetora 7211 Odnośnik do komentarza
adam14024 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Kabina jest bardzo dobrze wyciszona i jest cicho. Odnośnik do komentarza
Radek82 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Hmm.. On ma tylko 1800 rpm maks? To ile on jedzie? Bo kiedys gadalem z gosciem w cukrowni to mowil ze mu 40 spokojnie leci. A ciekawe jak by tak na pompie obroty zwiekszyc tak ze 2500 -3000 maks. w koncu w ifie to on mial wiecej jak 1800/minute. a lecial by wtedy pewnie z 60 km/h. Aha. on ma 4 czy 6 garów. Bo niby ify miały 4 ale on jest dłgui jak na 4 garowca? Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 25 Grudnia 2010 On ma 4 tłoki były 6 garowe ale to były zt423 Odnośnik do komentarza
Radek82 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 A to sa takie w ogole? w zyciu takiego nie widzialem. Ma ktoś może zdjęcia takiego fortshritta zt423? A jak z tymi obrotami? Mozna zwiększyć na pompie, zeby byl szybszy? A ile poleci na te 1800 rpm? Odnośnik do komentarza
adam14024 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 na 1800 rmp poleci nawet z 45 A na pompie można zwiększyć ale one nie działają na szybkość ale na moc. Odnośnik do komentarza
Radek82 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Jak na moc? Przeciez jak sie wkreci ogranicznik tej dzwigienki od gazu, ktora wychodzi z pompy, to bedzie wiecej obrotow wiec szybciej pojedzie. Ale to jeśli na 1800 45 km/h to one sa fajnie szybkie. Bo 45 to moj mtz poleci ale na 3000, bo tak mam pompe ustawiona i gaz w podłoge, to tylko w transporcie tak dostaje a w polu to do 2400 hehe. no Ale 45 jak sie jedzie ciagnikiem to juz czuc troszke ten pęd. Na forum forszritta ktos pisal ze jego forszaj ma ustawione 2450 rpm. To ile on wtedy leci? 60? czy to mozliwe jest? A gdzies slyszlałem ze forshritty maja suche skrzynie, tzn. ze smaruje sie smarem tawotnica. to prawda jest? bo czytalem na forum ze w skrzyni jest 90 litrow oleju. To moze ten moj kumpel cos pochrzanił? Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 26 Grudnia 2010 W fortschrittcie masz normalnie olej w skrzyni jak w każdym ciągniku tylko w zt300/303 masz 40litrów bo w nich jest osobny zbiornik od hydrauliki a w zt323 masz 90 litrów bo tam masz hydraulikę zasilaną ze skrzyni chyba jasno to wyjaśniłem a co do zt423 to na żywo też nie widziałem nigdy tego modelu wpisz se w google to jest tam trochę zdjęć i flmów Odnośnik do komentarza
Karol323 111 Opublikowano 26 Grudnia 2010 No właśnie jak wyjaśnił Masej w 300/3 jest 40l bo ma skrzynie jak w 60 np a w 323 udoskonalili i zrobili chydraulikę razem napędzaną chyba przez pomkę Odnośnik do komentarza
Radek82 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Aha, dzieki. To mnie kumpel wprowadzil w błąd. Ale też czytałem ze jakies lozysko od sprzęgła sie ręcznie smaruje. A czesto trzeba to smarowac? co ile mtg mniej wiecej? Odnośnik do komentarza
Karol323 111 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Hmm no jak mało co robisz to raz na sezon Ale tak to dobrze by było 2 razy po np: 200mtg Gdzieś to jest ale na forum Fotschritta Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 27 Grudnia 2010 Łożysko od sprzęgła smaruje się chyba w każdym ciągniku w fortschrittcie przy obudowie sprzęgła masz wężyk z kalamitką który idzie do łożyska więc dojście jest dobre wystarczy odkręcić tą blachę z lewej strony koło kabiny a co do częstotliwości smarowania to ja w swoim smaruję wiosną przed sezonem potem przed sianokosami i przed pracami jesiennymi od smaru nic jeszcze nie zgniło :lol: Odnośnik do komentarza
Radek82 0 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Heh, no wiadomo, od nadmiaru smaru jeszcze przestoju nigdy nie miałem. znaczy jak ożysko smaruje sie w każdym ciagniku? Ja np. jeszcze nie widzialem jeszcze w zyciu ani nie slyszalem zeby ktos smarowal lozysko od sprzegla w 60 albo mtz czy zetorze. Odnośnik do komentarza
JEDREK 22 Opublikowano 28 Grudnia 2010 radek no wlasnie nikt nie smaruje a powinno sie smarowac tu jest to rozwiazane podobnie do 330. nie lepiej te radyjko umiescic u gory w kabini ja tak mam i jeszcze jedno co mnie zadziwia co 323 to kazdy inaczej ma rozlozona deske rozdzielcza :lol: Odnośnik do komentarza
adam14024 0 Opublikowano 28 Grudnia 2010 na górze jest miejsce ale tu jest zawsze pod ręką. Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 28 Grudnia 2010 w 60 czy zetorze łożysko smaruje się olejem ja w swoim forszaju mam radio na prawym błotniku mi ta deska wygląda normalnie tylko nie ma zapalania na kluczyk tylko stacyjkę i przycisk jak w 60 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się