255 95 Opublikowano 10 Lutego 2011 Lżej się kręci, ponieważ w 330 są 2 drążki a w 360 tylko 1 Odnośnik do komentarza
Olekc330 3 Opublikowano 10 Lutego 2011 A my mamy w C-330 jeden drążek Fater parę lat temu wstawił kolumne kierowniczą od C-360 którą dziadek przywiózł gdzieś z PGR-u. Pewnie za jakąs bambułke B) Odnośnik do komentarza
wasyl75 2 Opublikowano 10 Lutego 2011 A ja kupilem 360 z roku 1977 z przebiegiem 1800 ,kapcie orginalne ,gościu tylko jezdzil rybom karme dawac po stawach.Spalanie na lekko to 3 litry w przegrabiaczu do siana-, a w plugu 3skibowym- 5.5 litra, w rotacyjnej 4 litry a dalem 12900,dla mnie warto było.CO WY NATO. Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1659 Opublikowano 10 Lutego 2011 Jak na lato Coś w te wasze przebiegi nie chce mi się wieżyć, kto w 1977r. kupił ciągnik żeby jeździć ryby dokarmiać ? Wtedy sie kupowało żeby w polu robić a nie Odnośnik do komentarza
kosiarka 2 Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie znasz ludzi unas jest gosciu co 30 pod przesicieradlem trzyma ;/ i przepala aby sie przejechac <szok> Odnośnik do komentarza
lordhagen 283 Opublikowano 11 Lutego 2011 Ale teraz a za PRL-u były trudności w dostaniu maszyn. No, ale trzeba sie cieszyć że macie zadbane Ursusy. Ja tam nie mam nic przeciwko. Niech wam się dobrze spisują. Odnośnik do komentarza
Gość masej Opublikowano 11 Lutego 2011 W tedy kupno nowego ciągnika graniczyło z cudem :lol: no chyba że za obcą walutę był dostępny od ręki bez przydziału Odnośnik do komentarza
piotr26 7 Opublikowano 11 Lutego 2011 Jeśli oś po regeneracji to też coś by szybko padła jak na te 1200mth ale różnie to bywa ale po wyglądze to może i tyle mieć bo wszystko aż lśni Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1659 Opublikowano 11 Lutego 2011 Bo jest malowany dlatego się błyszczy, zobacz na tabliczke, ktoś farbą maznął po niej Odnośnik do komentarza
przemrolnik 14 Opublikowano 11 Lutego 2011 M.Innymi dzięki @Ursusc385 nie wstawiam zdjęcia licznika mojej c-330. Ja tam Ci wierze @damian0218 Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1659 Opublikowano 11 Lutego 2011 Dzięki ci bogu A kogo to wina że ktoś pomalował tabliczke ? i że przez tyle lat nie ma rdzy na kabinie ? a powinna ? Dlaczego są naklejki zamiast napisów ? Odnośnik do komentarza
przemrolnik 14 Opublikowano 12 Lutego 2011 Do rdzy to sie nie wypowiadam. ...... u mnie były slady rdzy m.in. na felgach, kabinie i troszke na podnośniku. Odnośnik do komentarza
Damian0218 17 Opublikowano 12 Lutego 2011 Wiadomo ciągnik ma nie dociągnięcia ale zwracaliśmy na liczbę mth na ilu pracował i na rocznik. A lakier był robiony u znajomego lakiernika byłego właściciela. Po za tym wszystko sprawne Odnośnik do komentarza
DJBOMBA12 12 Opublikowano 17 Lutego 2011 W tedy kupno nowego ciągnika graniczyło z cudem :lol: no chyba że za obcą walutę był dostępny od ręki bez przydziału Za Obcą Walutę to Bez przydziału mogłeś Kupić, Do Tego Dodawali ci Komplet Kluczy naprawczych... Jak Kupowałeś np. Za Dolary To taka np C360 Odwalona wyjeżdżała Z Fabryki że Szok... Poza tym To Jak Kupowałeś Za Obcą Walutę to Tak jak Byś Kupował Wersje De Luxe, Ciągnik zjeżdżał z Lini Produkcyjnej Bardziej Dopracowany niż te co miały iść na Kraj... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się