Skocz do zawartości

Przedni TUZ


bezeta10

.....


Rekomendowane komentarze

Mistrzu, chylę czoła B)

 

Przekozacka C-360, pewnie jest szał na wsi :D

Zapodaj foto całej C-360, bo reszta zdjęć jest bez napędu i tuza ;)

 

 

Odnośnik do komentarza

Napisz co trzeba było przerobić przy zakładaniu ? I jakie koszty to były ? jak nie w komentach to napisz mi na PW :)

Odnośnik do komentarza
:) co powiesz o tym napędzie jak się spisuje bo mam chęc załozyć taki sam dop mojej 60 ile za niego dałes :) pozdrowionka i 5 leci
Odnośnik do komentarza

Chyle czoła przed Tobą, kawał dobrej pracy w to wlozyles, masz u mnie 5, Moglbys uchylic rombka tajemnicy o tym napedzie? doborze czesci, montazu, przerobkach, kosztach? Pewnie wielu uzytkownikom by to pomoglo, no chyba ze chcesz pozostac w malym ale zacnym gronie uzytkownikow C360 4x4 :)

Odnośnik do komentarza

Doprowadzenie do takiego stanu łacznie z kapitalnym remontem silnika wszystkie czesci orginalne zadnych zamiennikow dokładnie nie liczyłem ale mysle ze wyjdzie gdzies około 20 tys. Dodam ze ciagnik rocznie robi około 100 mth. Satysfakcjia bezcenna

Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty

Opublikowano

Co to za wyczyn załozyć napęd ze wspornikiem od zetora wystarczy mieć trochę grosza

Odnośnik do komentarza

Pytanie odnośnie napędu przy montarzy przystawki pasowała idealnie do otworu w skrzyni sześćdziesiatki ? dołożyłeś tylko centralne tryby przekazania i napęd działa na wszystkich biegach bo wiem że późniejsze wersje mają trochę inny otwóe chodzi mi o zetora i stąd mije pytanie?

Odnośnik do komentarza

Tzn żebym dobrze rozumiał otwory czyli pod śruby wszystko pasowałao otwór wymagał powiękrzenia do tyłu obudowy skrzyni a z tym zaślepieniem nie bardzo kumam ci i jak i dołożyliście w skrzyni te dwa koła pośrednie i koło żółwia też jest inne tak jak w zetorze tak? Taka robota mi isę podoba niezłe wykonanie

Odnośnik do komentarza

Witam.Jak zakładałem napęd 4x4 w mojm 360 3p to powiększyłem o kilka milimetrów z prawej i lewej strony jstniejący otwór pod spodem ciągnika bo tryb wadził.żadnych trybów w środek nie dokładałem i chodzi już dwa lata :unsure:

Odnośnik do komentarza

Witam.Jak zakładałem napęd 4x4 w mojm 360 3p to powiększyłem o kilka milimetrów z prawej i lewej strony jstniejący otwór pod spodem ciągnika bo tryb wadził.żadnych trybów w środek nie dokładałem i chodzi już dwa lata :unsure:

Odnośnik do komentarza

bo zakładałeś od robura i nie masz napędu na polowych a to jest z zetora i powinien mieć napęd na wszystkich i wtedy idą dodatkowe koła przekazania napędu i otwór powinien być bardziej z tyłu to mnie właśnie interesuje

Odnośnik do komentarza

Mariusz w 360 jest ograniczona ilośc miejsca na powiększenje otworu do tyłu.dla chcącego niema nic.......Na biegach terenowach jak trzeba to też włanczam .Chodzi za szybko ale chodzi.

Odnośnik do komentarza

no właśnie nie zgrywa się i to sporo wiem że jest mało tzn do śrób mocujących nie do samej obudowy tylniego mosty i sąd moje pytanie do autora fotki jak mu to wyszło ciekaw jestem bo zetory cały ten otwór mają cofnięty lub wydłiużony do tyłu i wtedy jest możliwość że się zazębią koła pośrednie z kołem w przystawce

Odnośnik do komentarza

Otwory pod śruby wszystko pasuje trzeba powiekszyc otwor wchodzacy do skrzyni tylko na boki bo tryb od przystawki sie nie miesci ale jest tam miejsce na to. Przystawke czy bedziesz miał od 5945 czy 5745 otwory sasuja roznia sie tylko iloscia zebow na kole przystawki.Narazie wszystko działa na polowych tez .Zadnych kół zębatych w skrzyni nie wymieniałem jedyne co trzeba zrobic to dorobic podkładke dystansowa miedzy skrzynia a przystawka grubosci około 10 mm ale to samo Ci wyjdzie jak zaczniesz montowac przystawke.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v