pawelwlosty 6 Opublikowano 19 Marca 2011 Same polskie sprzęty :rolleyes: Widzę że nie tylko u mnie błoto na podwórku :unsure: Odnośnik do komentarza
tomek826 41 Opublikowano 19 Marca 2011 I to sie nazywa ekipa B) super sprzety :rolleyes: Odnośnik do komentarza
kluch369 30 Opublikowano 19 Marca 2011 Wyciszenie kabiny w 675 jest takie same jak w 690? Odnośnik do komentarza
zeno 13 Opublikowano 19 Marca 2011 Jak dla kogo, ja bym wolał żeby tego silnika już nie produkowali , ale za zestaw na 5 Odnośnik do komentarza
zeno 13 Opublikowano 19 Marca 2011 Miałem już ciągnik z Polskim Perkinsem (od nowości) i mi się nie spisywał (dłuuuuuuugo by pisać), gość z sąsiedniej wsi też kupował jak u mnie taki ciągnik (90r) lecz mam mniejszą gospodarkę i robi, lecz 3 lata temu silnik się rozsypał przy orce(wywaliło głowice i jeszcze coś). Teraz mam kombajn z Perkinsem angielskim i wcale lepiej się pierwszy sezon nie spisał coś się zapowietrzał i takie tam. Nie wykluczam że teraz nabyje ciągnik z Perkinsem i dlatego wolałbym żeby go nie produkowali to by w nim inny motor siedział Odnośnik do komentarza
Pablorolnik 2 Opublikowano 19 Marca 2011 A ja mam kombajn Volvo BM S 900 z silnikiem Perkinsa chyba od 10 lat i nic jeszcze w nim nie robiłem przez te 10 lat jeszcze mnie nie ani razu zawiódł. Odnośnik do komentarza
Dodi 556 Opublikowano 20 Marca 2011 Ale zapowietrzanie to raczej nie wina silnika :lol: Odnośnik do komentarza
adamo24 1 Opublikowano 20 Marca 2011 Przemaluj teraz 3P na niebiesko i będzie wszystko pod kolor. W której kabinie według Ciebie jest wygodniej? Różnią się czymś poza dachem? Odnośnik do komentarza
Pablorolnik 2 Opublikowano 20 Marca 2011 Dla mnie jest bardziej wygodniejszy 690 DT. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się