szarywilk 90 Opublikowano 26 Czerwca 2011 cały zestaw opryskiwacz kupiony wcześniej używany i czekał aż się ciągnik iso-busem wyprodukuje... Odnośnik do komentarza
KorkFarmer 0 Opublikowano 27 Czerwca 2011 Co możesz powiedzieć o tym opryskiwaczu? Jaka belka-w całości?-Bo na foto chyba nie jedziesz z pełnym zasięgiem? Jaki rozmiar kół masz w JD?-Nie zapada się po polu? My chcemy zakupić 340/95 R48 Odnośnik do komentarza
szarywilk 90 Opublikowano 27 Czerwca 2011 opryskiwacz - rewelacja - ale czego się spodziewać - osprzęt zawory -teejet reszta robiona przez john deere, amortyzacja belki bajka - zbiornik 4400 - tyle że jak nie masz dobrego elektronika to odpuść - zbyt skomplikowany( wszystko sterowane przez isobus - fajna sprawa ale dwa wielkie komputery wykonawcze na opryskiwaczu) , dodatkowo wersja trsp - czyli z opcją wspomagania powietrzem, sterowanie przez terminal greenstara ( więc bajecznie proste - ale - wymagany isobus- na całe szczęście zdążyłem domówić do ciągnika - belka oryginalnie 30 m - ale ponieważ jest to drugi opryskiwacz i doszedł w trakcie sezonu to - zdemontowaliśmy końcówki 2x3 metry - bo ścieżki już były pod 24 metry. niby można wyłączyć sekcje - ale drzewa dookoła pola wybiją taki pomysł z głowy - opony hm przy opryskiwaniu i rozsiewaniu nawozów się nie zapada a ziemniak na 75 ma swoje wymagania co do opon - tyle że fastrac miał ustawione na rozstaw 150 - ale od nowego sezonu definitywnie 225 - bo i opryskiwacz i traktor ma ochotę się przewrócić, tak samo jak fastrac i operator mi za szybko siwieje , oprócz tego mamy standardowe 650 do kopania ziemniaków i innych prac Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się