adikpl1 259 Opublikowano 8 Września 2011 Już chyba jakąś przygodę z przednim mostem w NH miałeś jeśli dobrze pamiętam? Odnośnik do komentarza
kamieniak89 31 Opublikowano 8 Września 2011 Była przygoda z mostem, wiosną pękło ucho w lewym tłoku, a teraz w prawym, tłoki zostały zregenerowane z jednoczesnym dołożeniem dystansów, zobaczymy co z tego wyniknie. Odnośnik do komentarza
Piotruniu25 3347 Opublikowano 9 Września 2011 Ale chyba NH u was się nie nudzi.Ile teraz ma mtg? Odnośnik do komentarza
Stasiek84 2 Opublikowano 9 Września 2011 Może nie trzeba ciągnąć kierownicą jak już się skręt skończy, NH ma ogranicznik na osi i jak ciągnie się kierownicą to siłownik cały czas pracuje pod pełnym ciśnieniem pchając w ogranicznik. Odnośnik do komentarza
luke371 43 Opublikowano 10 Września 2011 napewno trzymałeś na full gdy układ "syczał" i stąd te przygody Odnośnik do komentarza
kamieniak89 31 Opublikowano 10 Września 2011 @stasiek nikt na chama nie kręci kierownicą gdy już się skręci na 100% że aż wszystko jak to piszecie "syczy" ale zapewne za każdym razem jakieś oddziaływanie na tłok po pełnym skręcie jest. Teraz zostały dołożone dystanse do cylindra aby tłok nie pracował po pełnym skręcie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się