Skocz do zawartości

New Holland T6080 Power Command - Wnętrze


przemek99

Kabinka :)




Rekomendowane komentarze

Bardzo fajnie. naj bardziej podobają mi się komentaże na temat przestażałych kabin Fendta a patrząc na to wnętrze uwżam że konkurencja dopiero dobija do tego co w Fendt-ach jest już prawie 15 lat

Odnośnik do komentarza

No mają nie źle w środku te NH teraz.

O Fendtach mówi się, że mają przestarzałą kabinę, bo jest w niej tak jakoś smętnie, bynajmniej ja mam takie odczucie :P A po drugie to sumie Fendt jak ma od tych 15 lat to już dość długo więc ludziom się znodziło :lol: Ale fakt faktem Fendt miał pierwszy tak wypasiony ten Joy, ale nie chwaląc się drugi był Deutz Fahr :D Choć dokładnych dat nie znam, ale chyba od 8 lat mają te Joysticki montowane ;) Bo jak patrze na tą dźwignie w JD lub MF jak jest na bezstopniówce to mi się śmiać chce :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

W miniaturce wiadomo kogo ten sprzęt :D 12-sce jest lepsze wyposażenie i komfort B) :P Można powiedzieć ze wiele nie odstaje od innych marek a można powiedzieć ze to wszystko dosyć ładnie rozmieszczone...

Odnośnik do komentarza

Jasiupila moze i DF miał 8 lat temu joya ale nie wiel nim było można zrobić :D ten Joy tu na zdjęciu też nie ma tyle opcji co paronastoletni Joy w Fendzie a to jaki co ma kolor i czy jest smętne czy nie to juz kwestia gustu i ja nie obstaje za swoim tylko mówie fakty

Odnośnik do komentarza

Tak kolorowe, kiedyś ktoś na AF napisał że wygląda to trochę jakby komuś się paczka landrynków rozsypała. To może się podobać ale wolę stonowane.

Odnośnik do komentarza

Może i pomarańczowo ale wiadomo co od jazdy co od hydrauliki itd co bardzo ułatwia obsługę jak ktoś pierwszy raz wsiada do takiego John Deera. Trochę za jasne te plastiki bo łatwo się ubrudzą więc punkt dla JD ;) Przemku gratki nowego nabytku ;)

Odnośnik do komentarza

W sezonie gnojówkowym spędzam w podobnym wnętrzu (T7060AC) mnóstwo czasu i strasznie mi ono odpowiada B) No tylko, że ja mam dodatkowo na wyposażenie netbooka :lol:

Odnośnik do komentarza

To, że kolorowe to nawet fajnie, tak jak napisał @jakub16 wiadomo co jest od czego ;) Zresztą to akurat mi się podoba :rolleyes:

A to czy jest kolorowo czy nie to nie jest tak hop siup :P Ja płacę za klamota 300 tyś załóżmy i ja mam w nim się ch*jowo czuć :D Przecież jak donoszą sprzedawczyki tych maszyn "praca takim ciągnikiem to przyjemność" :lol:

Odnośnik do komentarza

Jasiupila moze i DF miał 8 lat temu joya ale nie wiel nim było można zrobić :D ten Joy tu na zdjęciu też nie ma tyle opcji co paronastoletni Joy w Fendzie a to jaki co ma kolor i czy jest smętne czy nie to juz kwestia gustu i ja nie obstaje za swoim tylko mówie fakty

 

porównaj sobie cene fendta a tego nh... jakies 200 tys różnicy to nie ma bata fendt musi być lepszy w końcu po coś tyle kosztuje, mi mimo że fendt ma małą kabinę to mi się bardziej podobał ale cena zostawia wiele do życzenia...

Odnośnik do komentarza

hehe porównywać fenda do nh hmm bez komentarza ( mówi człowiek który na dniach przyprowadzi nh) fendt tak jak kolega mówi SPORO droższy ale technologia w nim wyprzedza inne ciągniki a dyskusja o kolorach to osobiście jak oglądałem prawie swojego już nh to troszkę mnie wystraszył bo w porównaniu do 10 letniego landiniego jest mało przyjemny i mimo wersja elite ale cóż pieniądze :(

Odnośnik do komentarza

a co jest wiecej w tym fendzie niz w nh? oprócz vario no chyba ze porównujemy do seri T7 z AC? a czy technologia lepsza? goscie u nas maja 820 vario to tylko z tego co wiem włożyli w niego juz ponad 30 tyś a ile wiecej było awari kto wie, ciągnik jakies 3 albo 4 lata ma. A od chyba 2,5 roku mają T6050PC który pracuje na równi z fendtem ma juz cos ponad 2000 mth i jedyne co to sruby z tyłu na tuz dwa razy wyrwało ale serwis nh oczywiscie gratisowo wymienił i do tej pory chodzi igła bez usterki. Chociaz nie znam sie z nimi zbyt blisko zeby wszystko wiedziec co tam się dokładnie działo. Aaa żeby było wszytskiego za dość dodam że mam nh wiec można mnie posądzać o brak obiektywizmu :D

Odnośnik do komentarza

Hmmmm z tego co wiem to vario odstaje sporo od innych przekładni bezstopniowych ale nie jestem mechanikiem więc nie znam szczegółów

Odnośnik do komentarza

Ale z tego co mi pewien mechanik znawca mówił to vario jest zbudowane podobnie jak przekładnia w wózku widłowym i przez to vario jest awaryjne i kilka innych wad ma jeszcze, ale nie jestem pewien po prostu powtarzam to co słyszałem

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v