pablo21 29 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nie da sie nowego wsadzic czy cos? jaki koszt? Odnośnik do komentarza
pluto2002 1 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Nowy to się da tylko koszty. Traktor już złożony i pomalowany (fota z lata) jest w galeri.I został nadal ten jak narazie jest spoko. Odnośnik do komentarza
FINN 1521 Opublikowano 31 Stycznia 2012 do 1224 to raczej nie jest tak bardzo potrzebny... ja w swojej 1224 to jeszcze za czasu PGR zaspawali.. ale za ryczy, za dymi i idzie. Ale w 914 jest sprawny to powiem, że to fajna sprawa, w szczególności przy szybkiej skrzyni... Odnośnik do komentarza
igorass 33 Opublikowano 1 Lutego 2012 Właśnie przy szybkich się przydaje, ja mam sprawny w Zetorze i powiem że często mnie już ratował :rolleyes: Odnośnik do komentarza
rolniku360 237 Opublikowano 19 Lutego 2015 ja jak miałem jeszcze 914 to był też zaspawany ale jak remontowałem to kupiłem używany to co rok musiałem go robić bo co i raz się ślizgał i lipa takie te nowe części Odnośnik do komentarza
rolniku360 237 Opublikowano 19 Lutego 2015 ja jak miałem jeszcze 914 to był też zaspawany ale jak remontowałem to kupiłem używany to co rok musiałem go robić bo co i raz się ślizgał i lipa takie te nowe części Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 20 Lutego 2015 zgadzam się z tym ze 12 bez niego może się obejść ale zwykła 4 to już nie.po za tym większość awarii tego wynikała z niedbalstwa w zakresie serwisu tj.oleje i regulacja jak również ze sposobu użytkowania bowiem połowa ludzi pewnie nie wie że włączając zająca muszą być obroty min. 1200. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się