FINN 1519 Opublikowano 1 Maja 2012 o widzę, że kolega wykorzystał wolne miejsce w pulpicie;) ja chyba tak samo zrobie, jak bede cos grzebał, w silniku, a mi sie chyba szykuje .... <_< ile dałes za ten zegar kompletny??? no i podaj zdjecie jak zamontowane to jest w kolektorze... Odnośnik do komentarza
bobytempelton 161 Opublikowano 1 Maja 2012 I na cholere wam ten zegar? żeby na niego patrzeć? bo po nic innego... Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 2 Maja 2012 ten zegar po to aby pustego miejsca na desce rozdzielczej nie było u siebie też palanuje zamontować Odnośnik do komentarza
dante 8 Opublikowano 2 Maja 2012 Zegar kosztował 86 zł z przesyłką , kolektor wstawiałem ale moderator jakoś nie chce zaakceptować! i nie tylko tego zdjęcia . @bobytempelton , jakbyś nie wiedział co uzyskujemy z parametrów przedstawionych na tych wskaźnikach . Odnośnik do komentarza
bobytempelton 161 Opublikowano 2 Maja 2012 Wiem doskonale bo z tego żyję, ale jestem przeciwnikiem robienia kokpitu samolotu w traktorach czy samochodach. Kilka kontrolek zegar temp. obrotomierz i wystarczy. Dziś do nas przyjechała baba ibizą a w tym dziadostwie jest voltomierz, po co nikt nie wie, i baba chce wiedzieć po co to na co to, jak na to patrzeć itd. i tłumacz babie jak krowie na rowie po co ma niepotrzebny voltomierz, przecież i tak nie zatrybi... Odnośnik do komentarza
Gacuseks 2 Opublikowano 3 Maja 2012 A ja jak najbardziej popieram montaż tego budzika, bo widzę w jakim stanie mam turbinę, voltomierz w samochodzie zbędna sprawa natomiast w ciągniku odkąd posiadam nigdy jeszcze w polu alternator mi nie padł. Odnośnik do komentarza
hemi 52 Opublikowano 3 Maja 2012 Też popieram lubię takie gadżety, od razu widziałem jaki turbo mi padało że coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza
jarucki 3 Opublikowano 11 Maja 2012 A ja jak najbardziej popieram montaż tego budzika, bo widzę w jakim stanie mam turbinę, voltomierz w samochodzie zbędna sprawa natomiast w ciągniku odkąd posiadam nigdy jeszcze w polu alternator mi nie padł. Też popieram lubię takie gadżety, od razu widziałem jaki turbo mi padało że coś jest nie tak. Boost wam nie powie kiedy kończy się turbo! jak wirnik dostanie lekkich luzów to i tak będzie dmuchał tyle samo! aż w końcu się wys%a a w takim przypadku to już trzeba być niemotą aby nie zauważyć objawów od latającej sprężarki! więc wskaźnik nie pomoże gdy turbo ma odejść chyba że w nowszych ciągnikach które były modzone i mają Turbo z WG lub VNT w tedy może służyć raczej jako przyrząd do "diagnozy" ale myślę że i tak nie będzie on potrzebny Ahaaaa, Skoro uważacie że T.Boost Wam pomoże to zamontujcie jeszcze EGT, to będziecie wiedzieć kiedy Wam spłyną tłoki! ( przy opcji że dolejecie na pompie dużooooo ropy!) Ciągnik to nie auto które ma przyrost mocy czasami przekraczający 100% serii! Jakbym miał coś montować w taką dziurę to byłby to zegarek P.S. ile Dmucha pod obciążeniem ? P.S.2 Mi boost nie pomógł kiedy Turbo odlatywało do krainy złomu! Ciśnienie było takie jak trzeba czyli 1.5 a w peeku 1.8 (mowa o aucie), a wystarczyło że jakiś Pan przeciął żonie przewód idący do z Turbo do FMICa Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się