Pawel328 717 Opublikowano 17 Lutego 2013 nie za ciężko się kieruje na dwóch drążkach ?? Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 17 Lutego 2013 Na początku było Ciężko bo wszysko nowe nie dotarte, ale teraz nawet lekko, chociaż żałuje teraz że nie zmieniłem kolumny na tą od 60tki Odnośnik do komentarza
forterra11441 110 Opublikowano 17 Lutego 2013 Muszę ci naszą czterdziestkę do remontu podesłać My mamy układ kierowniczy od zetora 5211 i dalej się ciężko kieruje Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 17 Lutego 2013 sprawdź czy jest olej w przekładni nasmaruj przeguby drążka kierowniczego i zwrotnice... Odnośnik do komentarza
asasinator666 108 Opublikowano 17 Lutego 2013 Tak trzeba przyznać, że to piękny widok. Jaka to farba- pytam się o to wielu osób bo chcę porównać, która jest najlepsza, więc proszę się nie denerwować? Odnośnik do komentarza
szubinska 26 Opublikowano 17 Lutego 2013 jakie masz zegary, oryginalne c-4011 czy jakieś inne ? widzę że masz zrobiony pomiar ciśnienia oleju w silniku, gdzie zamontowałeś wskaźnik ? będziesz zakładał gumy do wspornika przedniej osi amortyzujące oś podczas przechyłu, bo na zdjęciu widzę że nie ma narazie ? silnik pochodzi od c-360 czy oryginał z przerobionym filtrem oleju ? Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 17 Lutego 2013 asasinator--- Spoko napisze Ci dokładnie jak będę w domu to sprawdzę bo gdzieś tam mam puszki z farby, teraz moge napisać że oczywiście chlorokauczuk szubinska--- zegary nie oryginalne ale na wzór tych oryginalnych,w oryginalnie był zegar od ciśnienia powietrza a w tych nowych jest Ciśnienie oleju tylko kontrolke zamontowałem:) tych gum nie zakładałem, raczej niema potrzeby wg mnie silnik 40stki Odnośnik do komentarza
szubinska 26 Opublikowano 17 Lutego 2013 asasinator--- Spoko napisze Ci dokładnie jak będę w domu to sprawdzę bo gdzieś tam mam puszki z farby, teraz moge napisać że oczywiście chlorokauczuk szubinska--- zegary nie oryginalne ale na wzór tych oryginalnych,w oryginalnie był zegar od ciśnienia powietrza a w tych nowych jest Ciśnienie oleju tylko kontrolke zamontowałem:) tych gum nie zakładałem, raczej niema potrzeby wg mnie silnik 40stki tzn przewód od ciśnienia oleju widoczny na zdjęciu doprowadziłeś do tego zegara "na wzór oryginalnego" czy masz osobny zegar ? gdzie w takim razie podłączyłeś przewód od pomiaru ciśnienia powietrza ? gumy wspornika przedniej osi moim zdaniem też są zbędne ale fajnie jak są bo to taki oryginalny detal jeśli jest to oryginalny silnik 40 (tak podejrzewałem) to bardzo profesjonalnie przerobione mocowanie filtra oleju na wzór c-360 Odnośnik do komentarza
Marcincc360 70 Opublikowano 17 Lutego 2013 W mojej silnik też już nie długo bd tak wyglądał Ps. nie wiecie z jaką siłą dokręca się panewki główne i korbowodowe ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 Lutego 2013 Widać remont porządny i ładnie pomalowany korpus Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 18 Lutego 2013 zamontowałem taki zegar(stary był kompletnie zniszczony). http://allegro.pl/zegar-wskaznik-traktometr-ursus-4011-zetor-licznik-i2980200904.html on ma wskaźnik ciśnienia oleju, a niema kontrolki od ciśnienia, oryginalny miał zegar ciśnienia powietrza zamiast oleju i miał kontrolkę ciśnienia oleju:) pomiaru ciśnienia powietrza nie mam nie mam tych gum we wsporniku ale po 150mth nie ma nawet odprysku na farbie we wsporniku wiec raczej zbędny element. Odnośnik do komentarza
DK94 192 Opublikowano 19 Lutego 2013 Mam ten sam zegar, tylko u mnie jak zgaszę to wskazówka się sama nie cofa tylko jest jakiś milimetr przed grzybkiem. Wskaźnik powietrza mam osobny dwu wskazówkowy (przed zaworem i za zaworem hamulca), ciśnienie oleju też jest ta osobnym wskaźniku, a ten co w liczniku to mam nie wykorzystany. U mnie to tak wygląda http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/399798-ursus-c-4011-wnetrze/ Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 19 Lutego 2013 muszę sobie zamontować zegar od powietrza:) jaki polecacie? Odnośnik do komentarza
DK94 192 Opublikowano 19 Lutego 2013 Szukaj na szrotach autobusów, ciężarówek. Na szrotach można to kupić za grosze, mój jest dwu wskaźnikowy z autobusu Ikarus. Odnośnik do komentarza
prorok 2342 Opublikowano 20 Lutego 2013 Bardzo ładnie to wygląda:) Żeby zawsze było tak czyściutko:) Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 20 Lutego 2013 już jest trochę przybrudzony bo wiadomo to raczej nieuniknione,a nie mam czasu biegać koło niego ze ściereczką i pucować co dzień, na koniec sezonu myje całego:) ale niebo a ziemia z tym jak wyglądał wcześniej i nie pisałem jeszcze ze alternator jest z żuka, a regulator napięcia z fiata 125p. Odnośnik do komentarza
szubinska 26 Opublikowano 21 Lutego 2013 zamontowałem taki zegar(stary był kompletnie zniszczony). http://allegro.pl/ze...2980200904.html on ma wskaźnik ciśnienia oleju, a niema kontrolki od ciśnienia, oryginalny miał zegar ciśnienia powietrza zamiast oleju i miał kontrolkę ciśnienia oleju:) pomiaru ciśnienia powietrza nie mam nie mam tych gum we wsporniku ale po 150mth nie ma nawet odprysku na farbie we wsporniku wiec raczej zbędny element. gdzie można dostać przewód do zegara od pomiaru ciśnienia oleju oraz trójnik żeby móc wkręcić czujnik od kontrolki ? przewód i trójnik na allegro można kupić razem z zegarem, ale ja bym chciał podłączyć do takiego zegara jak u ciebie więc nie chce kupować przewodu razem z zegarem, kupiłeś czy dorabiałeś ten przewód ? Odnośnik do komentarza
sebo1986 229 Opublikowano 21 Lutego 2013 kupowałem przewód i ten łącznik żeby jeszcze podpiąć czujnik ciśnienia w sklepie z częściami do ciągników:) chyba miałem ze sobą zegar na pokaz to było rok temu i nie pamiętam od jakiego to było ciągnika, chyba T25 ma podobny przewód ale nie jestem pewny;) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się