Skocz do zawartości

Ursus 10014T



ursus postarał się!


Rekomendowane komentarze

Wg mnie to on jest nie wygodnie umieszczony, powinien być bardziej "z przodu". Nie umiem tego opisać :)
A tak po za tym to coś się zmienia. Na lepsze oczywiście

Odnośnik do komentarza

Ciągnik z zewnątrz wygląda dość ciekawie a użyte podzespoły całkiem porządne ale środek projektował ktoś kto chyba nigdy nie siedział w ciągniku...stąd tak chaotyczne umiejscowienie EHRu i nie tylko...może jeszcze coś poprawią ale prawdę mówiąc to w to wątpię...

Odnośnik do komentarza

ale jak sie siedzi na fotelu kierowcy to tragedi niema idealnie ehr jest pod ręką! pozatym kabina jest nieporównywalnie większa niż w seri h

Odnośnik do komentarza

Ursus sie w tym roku postarał tylko że ten bok jak dla mnie jest zbyt mocno kanciaty ale to drobny w niczym nieprzeszkadzający szczegół. A ile ten ciągnik na km i jaka może być jego cena?

Odnośnik do komentarza

Taki ma inny kolor tapicerki..Może to światło tak pada....No ze 100 KM to na pewno ma, i gdzieś ze 150 tyś będzie, moim zdaniem

Odnośnik do komentarza

A jak to będzie, Hattaty nadal będą w sprzedaży czy zostaną wycofane?


Bo dwa ciągniki w tej samej mocy w ofercie to trochę... no wiecie. 

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem dobre posunięcie, bo w najpopularniejszym segmencie pod wzglem mocy ciągników sprzedawanych w Polsce Ursus powinien mieć szeroką i zróżnicowaną ofertę pod względem wyposażenia. Patrz jak robią to Czesi. O mocy 100 koni łapią się wszystkie serie prócz Majora i tylko wyglądać jak zrobią ciągnik oparty na tej samej koncepcji co Major i o mocy 100 KM

Odnośnik do komentarza

chłopaki popatrcie dokładnie na zdjęcia tego nowego ursusa a zobaczycie że wszystkie dźwignie liczniki i przełączniki to są wzięte od ,,tym 903 lub 1003"

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Nie są wzięte żywcem z TYM'a !! po prostu zamówili ten sam model ;/ . Ludzie już to pisałem raz ale napiszę 2gi raz wam nikt nie dogodzi jeden narzeka na gumę na podłodze 2gi na skrzynie 3ci na to że jest podobny do TYM'a 4ty będzie narzekał na to że odblaski na zwolnicach są "zbyt czerwone" 5ty powie że opony za wąskie 6ty powie za dużo szyby 7my powie to URSUS to nie kupię a tak naprawdę szukacie dziury w całym, powiedzcie mi jeszcze że niby ten cały major obskoczy tego ursusa i każdego innego bo to przecież wielki ZETOR ;/ Wam baba w ciąży nie dogodzi nawet i za dopłatą byście go nie wzięli bo po co czekać pisać składać propozycje jakie poprawki można wnieść żeby polskiemu rolnikowi było wygodnie pracując na ursusie na polu lepiej wieszać psy gadać głupoty. Zamiast pomagać to pogarszacie sprawę. Cześć !

 

 

Odnośnik do komentarza

Adi to że stoi tam rozebrany TYM to nic nie oznacza to tak samo jak ktoś by ci przywiózł na podwórko Ferrari każdy by myślał że to twoje a tak naprawdę tylko to stoi u ciebie a twoje nie jest

Odnośnik do komentarza

czyli to czysty zbieg okoliczności, że w Lublinie w Departamencie Budowy Prototypów w miesiącu Lutym 2013 jakiś koleś jak domniemam z zewnętrznej firmy zajmujący się pneumatycznymi układami hamulcowymi w nowo powstających Ursusach zrobił fotę rozbebeszonego TYM'a a następnie na targach pojawił się Ursus oparty na jego układzie napędowym 

Odnośnik do komentarza

Układ napędowy niema nic do rzeczy równie dobrze mógł stać na ów dziele rozebrany z wyniku wypadku bądź też w wyniku przeprowadzonych testów obciążeniowych danego silnika czy też innych układów :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v