pawlus224 2624 Opublikowano 26 Maja 2013 Z którego roku prasa ? jaki silnik masz w Vectrze i jak się spisuje ? Odnośnik do komentarza
kamil88 8 Opublikowano 26 Maja 2013 Z którego roku prasa ? jaki silnik masz w Vectrze i jak się spisuje ? prasa 88r. vectra 1.6 16v spisuje się dobrze półtora roku bez problemów ma też vectre 2.0 dti w kombi też ponad 3 lata zero awarii powiem tak kto szanuje tak ma. Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 26 Maja 2013 Ja swoją szanuję i jakoś ciężko mi pali (2.0 dti 01rok) . Prasa miała fabrycznie instalację elektryczną ? Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 26 Maja 2013 chyba koncowka roku 88, pewnie jakac przejsciowka, bo jeszcze nie sipma a juz 224/1 Odnośnik do komentarza
malopolanin64 421 Opublikowano 26 Maja 2013 Silnik 2.0 DTI w vectrze jest fajny ale ma jedna wade pompa wtryskowa którą jak byś sie szanował i tak padnie. Odnośnik do komentarza
kamil88 8 Opublikowano 26 Maja 2013 Ja swoją szanuję i jakoś ciężko mi pali (2.0 dti 01rok) . Prasa miała fabrycznie instalację elektryczną ? instalacja orginalna . a propo vectry sprawdziłeś elektrozawory od podciśnienia one często winę ponoszą i wogule cały układ podciśnienia . Odnośnik do komentarza
pawlus224 2624 Opublikowano 26 Maja 2013 Chodzi Ci o te "kosteczki" koło akumulatora ? jeden czasem "brzęczy" i od pewnego czasu coś takiego się dzieje ,że jak nie raz ją odpalę i jadę to ma strasznego muła powyżej 2 tys obrotów i po którymś uruchomieniu i po jakimś czasie wraca wszystko do normy . Ja wiem czy fajny ? takie sobie przyspieszenie i moc jak na taki samochód (najdłuższy czas przyspieszenia do setki z pośród wszystkich montowanych w tym samochodzie) ale za to spalanie jest bardzo fajne Do zwykłej jazdy bez popisów wystarcza ten silniczek . Odnośnik do komentarza
kamil88 8 Opublikowano 27 Maja 2013 Chodzi Ci o te "kosteczki" koło akumulatora ? jeden czasem "brzęczy" i od pewnego czasu coś takiego się dzieje ,że jak nie raz ją odpalę i jadę to ma strasznego muła powyżej 2 tys obrotów i po którymś uruchomieniu i po jakimś czasie wraca wszystko do normy . Ja wiem czy fajny ? takie sobie przyspieszenie i moc jak na taki samochód (najdłuższy czas przyspieszenia do setki z pośród wszystkich montowanych w tym samochodzie) ale za to spalanie jest bardzo fajne Do zwykłej jazdy bez popisów wystarcza ten silniczek . dokładnie te kosteczki jak brzęczy to złom na pewno siadła ta od zawory egr co jest w kolektorze ssocym najlepiej to sprawdzisz jak wykręcisz egr i odpalisz samochód wtedy zawór powinien się podnieść a jak się nie rusza podmień te kosteczki i spróbuj na innej Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się