Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

wiedz wytlumaczecala historie tych sprzetow: ogolnie moj tata lubil jak kazdy ciagnik jest dopasowany pod dana maszyne wiec nazbieralo sie tych ursusow. co do naprawy to mamy dobrego mechanika i nikt u nas sie nie pakuje w remonty ktore mimo liczebnosci kosztuja grosze. jak ktos woli kupic renowke lub landini albo inny wynalazek z lat 80tych ja tego nie komentuje bo kazdy kupuje co chce wiec prosze sie odczepić od moich ursusow bo ja mimo kilku wad konstrukcyjnych i tak jestem z nich zadowolony smile.png moze i ursus to gowno ale to kawal dobrej polskiej historii i da sie z ursusa zrobic cos (co pokazali pewni panowie o ktorych nawet pisano w gazetach) ale na to trzeba troche czasu i umiejetnosci. wiec pozdrawiam tych ktorzy lubia stary dobry sprzet wink.png

 

 

w najblizszym czasie postaram sie wstawic caly arsenal w kompecie biggrin.png

@andrejus No to co że duża nie uprawi, zostaje reszta jego.Po 2  ja mam 100 ha i obrabiam  c-360? Nie mam 12 Zastanów co mówisz i co piszesz.Bo nie którzy nie widzą przyszłości dla swojego gospodarstwa więc nie sensu ma pakowania nowego sprzętu i nie wiadomo co w nim jest.Po 3 inni mają sentyment,gospodarstwo to ich hobby, Po 4 taki ursus  jest tani w eksploatacji Po 5 jak sie zepsuje  się naprawi go bo jest prosty.A w tych nowych sprzętów  się naprawa bo ogromne koszty a szczególnie common rail,teraz wały korbowe sa wykonywane torche inaczej mają specjalną powłokę nie wiem dokładnie jaką ale mam samochód z common rail.Po 6 jak masz nowe sprzęty to co tutaj robisz w tej galerii? P.S Nie jestem przeciwnikiem postępu technicznego ale którzy nie mają jak się rozwinąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v