gregorius 123 Opublikowano 23 Października 2013 szkoda, że filter od 1025 się nie mieści... teraz troche dawke podkręć to będziesz miał pałera
SZYMANOX 480 Opublikowano 23 Października 2013 Sporo powietrza wozisz od maską ,Powrót oleju masz do korka? U mnie to chyba gdzieś do filtra idzie jak dobrze pamiętam.
FINN 1522 Opublikowano 23 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza
Uziu92 8629 Opublikowano 23 Października 2013 dawke juz podkreciłem, sruba poszla prawie o obrót, zobaczymy jak w polu bedzie bo na pusto to az go wyrywa. Tak , powrot mam do korka , waz fi 20 w srodku , wszystko ladnie splywa , fabrycznie powrot powinien byc do takiego kroćca przykreconego do bloku na 4 sruby ale mi sie nie chcialo wiercic i gwintowac, zobaczymy czy ten patent sie sprawdzi . przed turbine wkrecony jest czujnik podcisnienia , kontrolka sie nie swieci czyli wyglada ze jest okej, zobaczymy jak w ciezkiej pracy bedzie
gregorius 123 Opublikowano 24 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok 1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest
gregorius 123 Opublikowano 24 Października 2013 tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok 1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest
tomek1025 0 Opublikowano 24 Października 2013 tylko w belarusie 952 podkręć obroty na 2200 i daj go ciężkiej roboty to się od razu kontrolka zapali
Uziu92 8629 Opublikowano 24 Października 2013 Odwrotnie masz tą rurke z czujnikiem od filtra wiem , filtr ma uchwyty i wchodzi tylko w 2 pozycjach , albo tak jak byl , albo tak jak jest teraz. A co do powietrza to u mnie silnik kreci do 2400-2500 rpm , pojdzie w orke zimowa i wszystko wyjdzie. Jak bedzie sie palic kontrolka bede myslal nad innym filtrem.
Uziu92 8629 Opublikowano 24 Października 2013 wazne jest aby filtr byl czysty w srodku , piachu i syfu nie bylo , regularna wymiana oleju i czyszczenie.
Uziu92 8629 Opublikowano 24 Października 2013 Turbina to TKR 6-01. Takie na pewno sa w Pronarach 82TSA a jakie sa w 1025 to ktos by musial sprawdzic dokaldnie , czy siedzi tam TKR 6 czy TKR 7. bo wg. opisu ktory gdzies czytalem to "7" siedza w 6 cylindrowych , ale na 100 % nie powiem.
Uziu92 8629 Opublikowano 25 Października 2013 na "zimnej" stronie turbosprezarki czyli tej co pcha powietrze do silnika z tylu jest taka ala tabliczka a raczej miejsce z wybitym symbolem . Popatrz dobrze a na pewno znajdziesz.
padre1989 13 Opublikowano 1 Listopada 2013 gówno prawda ze 952 ma taki sam filtr jak wolnossacy. ...filtr jest wiekszy od 952 o ok 2 cm.....
audi80b4 1 Opublikowano 10 Listopada 2013 ja też w swoim belarusie 952 miałem problem kontrolka zapalała się w około 1900-2000 obrotów i dałem większy kapturek ten od 1025 i problem znikł kontrolka się nie zapala więc pewnie ten kapturek jest za mały
Uziu92 8629 Opublikowano 10 Listopada 2013 zdejme kapturek i zobacze jak bedzie bez . Jak pomoze to bede kombinowal , moze jakos tego przerobie.
Uziu92 8629 Opublikowano 26 Listopada 2013 Troche zabawy szlifierka i jakos udalo mi sie obrocic filtr , srebrna rurka przekrecona, czujnik teraz na gorze, kolanko wywalone , maska troszke obnizona , zrobione praktycznie jak w oryginale, plastikowy kapturek tez przerobilem . Teraz bede staral sie znalesc inny filtr i pomysle nad intercoolerem . Fajnie podszedl by z forda focusa bo ma takie same srednice wlotu i wylotu jak rura turbo-kolektor czyli 55 mm. a do modyfikacji wiele nie potrzeba ale o tym pomysle na wiosne
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się