Skocz do zawartości

Turbosprężarka w Pronarze 82 SA



Jeszcze tylko wydech z kwasówki i projekt zakończony :)
Jeżeli macie jakieś sugestie lub pytania piszcie śmiało :)


Rekomendowane komentarze

gregorius

Opublikowano

szkoda, że filter od 1025 się nie mieści...

 

teraz troche dawke podkręć to będziesz miał pałera ;)

SZYMANOX

Opublikowano

Sporo powietrza wozisz od maską ,Powrót oleju masz do korka? U mnie to chyba gdzieś do filtra idzie jak dobrze pamiętam. :)

FINN

Opublikowano

tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza

Uziu92

Opublikowano

dawke juz podkreciłem, sruba poszla prawie o obrót, zobaczymy jak w polu bedzie bo na pusto to az go wyrywa. Tak , powrot mam do korka , waz fi 20 w srodku , wszystko ladnie splywa , fabrycznie powrot powinien byc do takiego kroćca przykreconego do bloku na 4 sruby ale mi sie nie chcialo wiercic i gwintowac, zobaczymy czy ten patent sie sprawdzi .

przed turbine wkrecony jest czujnik podcisnienia , kontrolka sie nie swieci czyli wyglada ze jest okej, zobaczymy jak w ciezkiej pracy bedzie

UrsusCzesio

Opublikowano

Odwrotnie masz tą rurke z czujnikiem od filtra :D

gregorius

Opublikowano

tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza

 

a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok

 

1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest

gregorius

Opublikowano

tylko pytanie podstawowe... czy starczy mu powietrza ?? bo do sprężarki trzeba większy filter... bo i nawet podkrecenie dawki nic nie da , jak nie bedzie dostawał odpowiedniej ilości powietrza

 

a czemu ma nie starczyć pronar 82TSA czy MTZ 952- 82TS, takie same filtry maja jak wolnossące, czyli starcza, u mnie jeszcze nigdy w życiu czujnik podciśnienia się nie zaświecił także jest ok

 

1025 już większy filtr ma ale tam się zmieści bo inna skrzynia jest i lekko dłuższy jest

tomek1025

Opublikowano

tylko w belarusie 952 podkręć obroty na 2200 i daj go ciężkiej roboty to się od razu kontrolka zapali

Uziu92

Opublikowano

Odwrotnie masz tą rurke z czujnikiem od filtra :D

wiem :D , filtr ma uchwyty i wchodzi tylko w 2 pozycjach , albo tak jak byl , albo tak jak jest teraz.

A co do powietrza to u mnie silnik kreci do 2400-2500 rpm , pojdzie w orke zimowa i wszystko wyjdzie. Jak bedzie sie palic kontrolka bede myslal nad innym filtrem.

UrsusCzesio

Opublikowano

82 TSA ma taki sam a jest doładowany i jest ok

Uziu92

Opublikowano

wazne jest aby filtr byl czysty w srodku , piachu i syfu nie bylo , regularna wymiana oleju i czyszczenie.

tomek1025

Opublikowano

a turbina jest od 82tsa czy od 1025

Uziu92

Opublikowano

Turbina to TKR 6-01. Takie na pewno sa w Pronarach 82TSA a jakie sa w 1025 to ktos by musial sprawdzic dokaldnie , czy siedzi tam TKR 6 czy TKR 7. bo wg. opisu ktory gdzies czytalem to "7" siedza w 6 cylindrowych , ale na 100 % nie powiem.

tomek1025

Opublikowano

a gdzie to sprawdzić to ja w swoim zobaczę

Uziu92

Opublikowano

na "zimnej" stronie turbosprezarki czyli tej co pcha powietrze do silnika z tylu jest taka ala tabliczka a raczej miejsce z wybitym symbolem . Popatrz dobrze a na pewno znajdziesz.

padre1989

Opublikowano

gówno prawda ze 952 ma taki sam filtr jak wolnossacy. ...filtr jest wiekszy od 952 o ok 2 cm.....

audi80b4

Opublikowano

ja też w swoim belarusie 952 miałem problem kontrolka zapalała się w około 1900-2000 obrotów i dałem większy kapturek ten od 1025 i problem znikł kontrolka się nie zapala więc pewnie ten kapturek jest za mały

Uziu92

Opublikowano

zdejme kapturek i zobacze jak bedzie bez . Jak pomoze to bede kombinowal , moze jakos tego przerobie.

Uziu92

Opublikowano

Troche zabawy szlifierka i jakos udalo mi sie obrocic filtr , srebrna rurka przekrecona, czujnik teraz na gorze, kolanko wywalone , maska troszke obnizona , zrobione praktycznie jak w oryginale, plastikowy kapturek tez przerobilem . Teraz bede staral sie znalesc inny filtr i pomysle nad intercoolerem . Fajnie podszedl by z forda focusa bo ma takie same srednice wlotu i wylotu jak rura turbo-kolektor czyli 55 mm. a do modyfikacji wiele nie potrzeba ale o tym pomysle na wiosne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v