Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Zwykła kabina od C-362.

Znając nasz naród, to pewnie też by narzekano na te ciągniki i wcale tak dobrze by się nie sprzedawały <_<. W końcu musiałyby być droższe od zwykłej C-360, więc lepiej zaoszczędzić i wybrać tańszy <_<. C-362 nie były u nas sprzedawane, bo popytu nie było, więc C-362 4p też byłby na eksport ;[.

Ale ciągniczek ładny! :rolleyes:

Zwykła kabina od C-362.

Znając nasz naród, to pewnie też by narzekano na te ciągniki i wcale tak dobrze by się nie sprzedawały <_<. W końcu musiałyby być droższe od zwykłej C-360, więc lepiej zaoszczędzić i wybrać tańszy <_<. C-362 nie były u nas sprzedawane, bo popytu nie było, więc C-362 4p też byłby na eksport ;[.

Ale ciągniczek ładny! :rolleyes:

Dlaczego twierdzisz, że na 362 nie było popytu? Był "by" i to niezły. Tylko po prostu wyrwać taki ciągnik przeznaczony na eksport nie było dla normalnego rolnika możliwe... Według mnie to w tamtych czasach cena nie była problemem :) Sprzedałeś 30 tuczników i miałeś nową trzydziestkę :P

Nie wszystkie eksportówki wyjeżdżały od razu za granicę. Trochę więcej mamony i miałeś traktor jaki chciałeś ale większość zdołała zadowolić się krajowym. Tylko niekoniecznie wszystko z takim ciągnikiem było w porządku. nie chodzi mi tu o stan techniczny

Chyba trochę więcej wódki, bo to było cenniejsze niż kasa... :blink:

mój wujek pracował w POM teresin szykowali ciągniki na eksport i testowali i właśnie tak samo z c330 3p jak i z tym że jeśli poszedł w ciężką robotę to skrzynia zaraz leciała było parę modeli c360 4p i mówił że silnik ma za duży moment na tą skrzynie,już lepiej silnik zetora zainwestować

Tak tak, bajki pleciesz. W POMie na pewno nikt nie testował ciągników. :) Z resztą silnik z Zetora 7211 i Ursusa 4512 ma podobną moc, a moment obrotowy w Ursusie jest nie wiele większy.

@355 Rolniku ma racje skrzynie nie wytrzymywały jest na YT co ma w c-360 4P.Pytałem się o remont skrzyni i tylnego mostu to już robił 2 razy za słaba jakość jest skrzyni po prostu Ursus52 ma racje skrzynia od zetora i to by śmigało małe spalanie 4 garowy silnik dynamiczny silnik wyciszony i prawie jak 7211 tylko uciąg był by słabszy ale godnie zastąpił c-360 i mogła byc przejściówka miedzy c-360 a 4512.

jak ciągnik szedł na eksport to oni im tak po garach dawali ile tylko można było nie raz było tak że ciągnik nowy przyszedł do nich i po paru dniach jak miał już wyjść to oni np. sprzęgło zmieniali bo się posypało,silnik od perkinsa jest szybko obrotowy a od zetora zwykły każdy kto ma silnik 4p to leci mu skrzynia a czemu na silniku zetora nie ? wszystko mówi samo za siebie pogadaj z tymi co robili w pomach może tylko tu w teresinie ale nie złe przekręty szły


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v