Rolnik1973 16710 Opublikowano 20 Marca 2014 Fajne zajęcie, i coraz więcej pracy będzie. Trzymaj się fachu a nie zginiesz bo w tej branży kryzys nie grozi. Odnośnik do komentarza
piciaj 31 Opublikowano 20 Marca 2014 też bym się zajął naprawami ale jeszcze za mało umiem heh, pewnie lepiej bym zarabiał niż na produkcji mleka, i robił to co lubie b buduje obecnie garaż 18x12m , kto wie co mnie czeka w życiu, a co do napraw to ja zawsze mówie zenajważniejsze to poznać zasade działanie a wszystko da sie naprawić Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 20 Marca 2014 Czyżby pierwsza Valtra na Twoim 'stole operacyjnym'? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 20 Marca 2014 Tak pierwsza sztuka ale już kolejne się szykują Odnośnik do komentarza
Przemo85 14 Opublikowano 20 Marca 2014 Też skrzynie czy coś innego? Z tych nowszych tez będziesz coś naprawiał czy tylko starsze Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 20 Marca 2014 nowsze seie T N A też bez problemu tak skrzynia padła Odnośnik do komentarza
Przemo85 14 Opublikowano 20 Marca 2014 A części do nich stoją na tym samym poziomie co do innych zachodnich marek czy droższe/tańsze? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 20 Marca 2014 Zbliżone są jedne są tańsze inne nie wiec podobnie wychodzi Odnośnik do komentarza
rafal88 13 Opublikowano 20 Marca 2014 Nie wiem dlaczego.....ale uwielbiam takie widoki Odnośnik do komentarza
Lesssiu007 187 Opublikowano 20 Marca 2014 a mówią że tylko polskie trakroty ( skladaki ) sie psują a tu patrzcie i zachodni sprzęt sie psuje nie tylko nasz Odnośnik do komentarza
kris14 267 Opublikowano 20 Marca 2014 Lesssiu, ale podejrzewam że ten ciągnik ma 10 albo i więcej tys mtg i najprawdopodobniej ma wymieniane tarczki od półbiegów, zgadza się? Odnośnik do komentarza
TylkoOkragly 260 Opublikowano 20 Marca 2014 Ja to nawet nie wiedział bym za co sie piwrwsze wziasc ;/ Gratuluje kolego pojecia na tych nowoczesnych maszynach i oby jak najwiecej zleceń Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 20 Marca 2014 Bardziej bym się cieszył z półbiegów bo by było o wiele mniej pracy uszkodzona była czwórka zgrzytała a że jest to monoblok to cały tylni most jest do rozwalenia praktycznie zostaje goły korpus, a swoją drogą bardziej ciasnego ciągnika o tej mocy jeszcze nie widziałem Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 21 Marca 2014 Ciasnego tzn? Jak sie to rozbiera(trudniej/łatwiej) w porównaniu do innych ciągników np: MF/DF z podobnych roczników? Odnośnik do komentarza
Krzys123 21 Opublikowano 22 Marca 2014 chodzi o to że obudowy nie można rozkręcić między skrzynią a mostem. Odkręcasz kabinę, podpierasz silnik sprzęgło a reszta wyjeżdża na tym paleciaku? Kurde troche zabawy będzie z tymi wnętrznościami, podnośnik, atak, zwolnice wszystko musisz teraz rozjechać? Wiesz już co tam padło? synchronizator o ile tam występuje coś takiego? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 23 Marca 2014 Dokładnie o to chodzi wszystko na śrubki a co do ciasnoty to taka zasada żeby wyjąć pierwsze trzeba wyjąć drugie, żeby drugie trzeba wyjąć trzecie , a żeby wyjąć trzecie trzeba zdemontować pierwsze i tym sposobem zostaje pusty korpus bardzo dużo pracy w porównaniu z MFem , MF to przy nim bajka Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16710 Opublikowano 23 Marca 2014 Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa. Odnośnik do komentarza
Henius91 1654 Opublikowano 23 Marca 2014 chłopie ogarnij w końcu ten swój ból d*py na temat nowszych ciągników bo to robi się żałosne. zapewne potrafisz chwalić tylko stare ursusy i zetory. te modele Valtry zrobią bez awarii 2x tyle mtg co ursus z ciężkiej serii. i teraz jakiś potencjalny kupiec Valtry przeczyta twoje wypociny wyssane z palca i pomyśli że Valtra robi naprawdę złe ciągniki, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. z resztą ty negujesz wszystko co jest zrobione w XXI wieku... Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 24 Marca 2014 Tu nie chodzi o to "jak wydoić chłopa" tylko po prostu odlanie monobloku taniej kosztuje a przy tym jest gwarancja solidniejszego połączenia skrzyni z mostem żeby kiedyś nie wystąpiło coś takiego jak "przód pojechał a tył został". Ma to swoje wady ale tam na górze kierują się inną logiką. Co do awaryjności to i tak stwierdzę że taką Valtrę robi się raz a porządnie w porównaniu do "polskiej mocy na licencji". Na zakładzie mamy 6430 Premium który nigdy serwisu nie widział, za to "polisz pałer" w okolicy ciągle wymaga jakichś poprawek. Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 24 Marca 2014 @mariusz(ZDUN) mógłbyś wrzucić fotki z otwartej skrzyni? Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa. Ale jak coś naprawiasz 3 razy bo części są słabej jakości i często się zużywają to płaci się tylko za pierwszy raz a dwa następne są gratis :D :lol: Inne firmy nie wiedzą - muszą wysłać swoich przedstawicieli na doszkolenie do Finlandii :lol: Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 1 Czerwca 2014 podobnie jak w JD 3130 i podobnych skrzynia w tylnym moście można by powiedzieć Odnośnik do komentarza
hanssss 48 Opublikowano 25 Czerwca 2014 niechce sie drapac po nie swoich jajach ale @henius91 ma racje i polac mu wodki.Dzis robilem remont w 1222 przedniej osi... wszystko kur** z chin. nic nie pasuje. a to przeszlifowac, a to przegwintowac bo slaby gwint.. kupuje nowo czesc i jest w gorszej jakosci niz ta stara, w dniu dzisiejszym rzyglem polska motoryzacja, bo to porazka te czesci Do polskich trupów. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się