Maniek1049 188 Opublikowano 16 Marca 2014 O oryginalne ile dałeś i gdzie kupiłeś? Odnośnik do komentarza
Piotr1216 1217 Opublikowano 16 Marca 2014 Czym się różnią te orginalne od tych zwykłych ? Ja kupuję te zwykłe i też dobrze ciągniki palą i jeżdzą, i jeszcze przysoszczędze Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 16 Marca 2014 Różnią się tym że oryginale mają napis ursus Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 @Maniek Kupowaliśmy w Grene za 13,50zł Tak na próbę,ale jestem zadowolony. @Piotr Właśnie niczym się nie różnią bo te filtry oryginalne to są pakowane wszystkie polskie (Sędziszów,Filtron,Exmot) bo spełniają wymogi te co lublin narzucił.Te akurat były Sędziszów.Poprzednie zakładałem Exmot to trochę nie podobały mi się gumki, ale i tak filtrowały i ciągnik chodził. Jak często zmieniacie filtry?Ja zawsze po zimie,raz na rok. Odnośnik do komentarza
zetor10145turbo95 1200 Opublikowano 16 Marca 2014 Ja też zawsze lepsze filtry kupuje bo te najtańsze gumki mają ciulowe Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 @Rafalll no w sumie nie,ale nie będę przed kompem siedział cały dzień @zetor my kupujemy na wiosnę z 5 kompletów i na cały rok.Dwa komplety do 1214. 10 filtrów olejowych Lepiej aby były w zapasie niż miało by braknąć Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 16 Marca 2014 Exmot i filtron to największe badziewie. Nie warto sobie zawracać tymi podróbami głowy. Ja zawsze kupuję sędziszów. Odnośnik do komentarza
rafal3050 74 Opublikowano 16 Marca 2014 Pamiętaj aby dzień święty święcić różnią się zapewne tym od zwykłych że te mają naklejke ursus Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 @Elektrotechnik no jak Ja jadę kupować to zawsze kupię lepsze a, wujek kupi te co mu dadzą.A nieraz są kupione i jak ja nie przypilnuje to nikt nie zmieni,bo po co?! Silnik chodzi, koła się kręcą... @rafal No filtry z Sędziszowa były montowane na pierwszy montaż. Odnośnik do komentarza
patryk22134 16 Opublikowano 16 Marca 2014 masz racje kolego jak są dostepne części orginalne to je lepiej kupić bo te podróby co teraz robią to po nich niepatrzębnie jest podwójna robota .Ja ostatnio wymieniałem tarcze chamulcowe w ursusie 385 mojego brata to też brałem orginał z Chełmna tarcz sprzęgłową też brałem w zeszłym roku orginalną była troche drosza ale przy tych podzespołach jest za durzo pracy zeby jeszcze raz rozbierać i robic na nowo Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 Oryginalnie części są średnio droższe o no max 20% to co to jest w porównaniu kupna za jakiś czas tego samego i roboty... Odnośnik do komentarza
TheMariko12 437 Opublikowano 16 Marca 2014 Filtron, był dobry kiedyś, jak jeszcze się nie sprzedał, teraz ten dzisiejszy filtron to jakieś nie porozumienie Odnośnik do komentarza
hanssss 48 Opublikowano 16 Marca 2014 ja tam Troche na częsciach sie znam, pracuje na sklepie z czesciami, i nigdy sie nie spotkałem by np VW czy BMW czy jakas inna marka przodujaca produkowała swoje filtry, mimo ze sie kupuje w serwisie, Zawsze jakas firma produkuje ''POD" odbiorce i odbiorca bije swoją pieczątke i sprzedaje 8 razy drożej, Na 100% procent Filtron robi dla VW, i tak napewno jest w tym przypadku, dziekuje Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 Filtron przeważnie robi filtry do samochodów.Rzadziej można spotkać Mann Filter ale oni to do Mercedesów robią.W Grene Mann Filter mają jako zamiennik do Filtrona. Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 16 Marca 2014 Na 100% procent Filtron robi dla VW, i tak napewno jest w tym przypadku, dziekuje No jak samochód padaka, to i filtry do niego badziewiaste. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 16 Marca 2014 Lepiej dać więcej i wiedzieć że one sa polskie a nie jakieś importowane i później znowu rozbieraj. Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 @Elektrotechnik no nie od dziś wiadomo że VW to nie są samochody takie jakie powinny być.To jest samochód dla ludu więc taki typowy właściciel golfa 3 będzie miał w głowie obniżanie zawieszenia,zakładania większych kół a, nie to że przy przebiegu 170tyś bierze olej.A o piłowaniu na ręcznym nie wspomnę.Tak samo jest z dzisiejszymi modelami.175 tyś i już ma iść na złom.Specjalne osłabianie części aby wytrzymała odpowiedni przebieg. Ale co do naszej T4 to nie mogę tak powiedzieć.Samochód ma przejechane prawie 400 tyś.Silnik zmieniany przy 350tyś bo obrócił się na panewkach.tylko cą cyrki z instalacją elektryczną.Muszę się wziąć za niego w wolnej chwili. Odnośnik do komentarza
TheMariko12 437 Opublikowano 16 Marca 2014 Ludzie kto w dzisiejszych czasach jeździ samochodem z przebiegiem 400 tyś ?? chyba ostatnia biedota , Ja jak odbieram samochód z salonu, to max jeżdżę 5 lat i zmieniam na kolejny na nowszy z lepszymi możliwościami, a nie jeżdzę jakimś gruchotem który się rozpada i gnije, to nie są już te czasy w których się kupuje samochód na całe życie, to już minęło, choć w Polsce nadal jest tendencja i stereotyp że nowe to h*j*we, ale najwięcej to do gadania mają Ci którzy jeżdżą zgnitym golfem a nowy samochód nawet zajrzeć nie mogą Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 16 Marca 2014 Byś zobaczył w jakim stanie jest ta T4 to byś się przewrócił.Wszystko robione na oryginalnych częściach.Nie ma to tamto. Nawet Alufelgi są założone Odnośnik do komentarza
Maniek1049 188 Opublikowano 16 Marca 2014 TheMariko12 ale dla niektórych gospodarka to nie hobby u kolegi @locke "napoić" te wszystkie niedźwiedzie w ciągu sezonu to 1/5 nowego samochodu średniej klasy Odnośnik do komentarza
hanssss 48 Opublikowano 16 Marca 2014 @Elektrotechnik Jeżeli mowisz o VW od 2000roku w góre to ok zgodzę się , Jesli ponizej 2000r. to niestety to auta nie do zajechania, @TheMariko 12 a to że sie dobrze powodzi to sie ciesz i patrz swojego korytka, bo niebede mówić ze ukradłes pieniażki (choc dziwnie ze w galeri masz fotki starej ,,60") ale prosił bym cie nieunos sie na drugi raz tak ze ktos jezdzi autem co ma przebiegu 400 tys, Moj VW ma 310tys przzebiegu, (teoretycznie) i śmiga pięknie i nienarzekam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się