Skocz do zawartości

Valtra 6550


mariusz(ZDUN)

Naprawa skrzyni


Rekomendowane komentarze

Fajne zajęcie, i coraz więcej pracy będzie. Trzymaj się fachu a nie zginiesz bo w tej branży kryzys nie grozi.

Odnośnik do komentarza

też bym się zajął naprawami ale jeszcze za mało umiem heh, pewnie lepiej bym zarabiał niż na produkcji mleka, i robił to co lubie :) b buduje obecnie garaż 18x12m , kto wie co mnie czeka w życiu, a co do napraw to ja zawsze mówie zenajważniejsze to poznać zasade działanie a wszystko da sie naprawić

Odnośnik do komentarza

a mówią że tylko polskie trakroty ( skladaki ) sie psują :P a tu patrzcie i zachodni sprzęt sie psuje nie tylko nasz :)

Odnośnik do komentarza

Lesssiu, ale podejrzewam że ten ciągnik ma 10 albo i więcej tys mtg i najprawdopodobniej ma wymieniane tarczki od półbiegów, zgadza się?

Odnośnik do komentarza

Ja to nawet nie wiedział bym za co sie piwrwsze wziasc ;/ Gratuluje kolego pojecia na tych nowoczesnych maszynach i oby jak najwiecej zleceń;)

Odnośnik do komentarza

Bardziej bym się cieszył z półbiegów bo by było o wiele mniej pracy uszkodzona była czwórka zgrzytała a że jest to monoblok to cały tylni most jest do rozwalenia praktycznie zostaje goły korpus, a swoją drogą bardziej ciasnego ciągnika o tej mocy jeszcze nie widziałem

Odnośnik do komentarza

Ciasnego tzn?

Jak sie to rozbiera(trudniej/łatwiej) w porównaniu do innych ciągników np: MF/DF z podobnych roczników?

Odnośnik do komentarza

chodzi o to że obudowy nie można rozkręcić między skrzynią a mostem. Odkręcasz kabinę, podpierasz silnik sprzęgło a reszta wyjeżdża na tym paleciaku? :P Kurde troche zabawy będzie z tymi wnętrznościami, podnośnik, atak, zwolnice wszystko musisz teraz rozjechać? Wiesz już co tam padło? synchronizator o ile tam występuje coś takiego?

Odnośnik do komentarza

Dokładnie o to chodzi wszystko na śrubki a co do ciasnoty to taka zasada żeby wyjąć pierwsze trzeba wyjąć drugie, żeby drugie trzeba wyjąć trzecie , a żeby wyjąć trzecie trzeba zdemontować pierwsze i tym sposobem zostaje pusty korpus bardzo dużo pracy w porównaniu z MFem , MF to przy nim bajka

Odnośnik do komentarza

Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa.

Odnośnik do komentarza

chłopie ogarnij w końcu ten swój ból d*py na temat nowszych ciągników bo to robi się żałosne. zapewne potrafisz chwalić tylko stare ursusy i zetory. te modele Valtry zrobią bez awarii 2x tyle mtg co ursus z ciężkiej serii. i teraz jakiś potencjalny kupiec Valtry przeczyta twoje wypociny wyssane z palca i pomyśli że Valtra robi naprawdę złe ciągniki, a w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. z resztą ty negujesz wszystko co jest zrobione w XXI wieku...

Odnośnik do komentarza

Tu nie chodzi o to "jak wydoić chłopa" tylko po prostu odlanie monobloku taniej kosztuje a przy tym jest gwarancja solidniejszego połączenia skrzyni z mostem żeby kiedyś nie wystąpiło coś takiego jak "przód pojechał a tył został". Ma to swoje wady ale tam na górze kierują się inną logiką.

 

 

Co do awaryjności to i tak stwierdzę że taką Valtrę robi się raz a porządnie w porównaniu do "polskiej mocy na licencji". Na zakładzie mamy 6430 Premium który nigdy serwisu nie widział, za to "polisz pałer" w okolicy ciągle wymaga jakichś poprawek.

Odnośnik do komentarza

@mariusz(ZDUN) mógłbyś wrzucić fotki z otwartej skrzyni?

 

Bo wiedzą co robić, zrobią tak by do byle śrubki trzeba połowę rozebrać, i jak pójdzie do serwisu to postoi z parę dni i roboczogodziny lecą, a tak to chwila i po robocie. Jednym słowem valtra wie jak wydoić chłopa.

Ale jak coś naprawiasz 3 razy bo części są słabej jakości i często się zużywają to płaci się tylko za pierwszy raz a dwa następne są gratis :D :D :lol:

Inne firmy nie wiedzą - muszą wysłać swoich przedstawicieli na doszkolenie do Finlandii :lol:

Odnośnik do komentarza

niechce sie drapac po nie swoich jajach ale @henius91 ma racje i polac mu wodki.Dzis robilem remont w 1222 przedniej osi... wszystko kur** z chin. nic nie pasuje. a to przeszlifowac, a to przegwintowac bo slaby gwint.. kupuje nowo czesc i jest w gorszej jakosci niz ta stara, w dniu dzisiejszym rzyglem polska motoryzacja, bo to porazka te czesci Do polskich trupów.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v