Henius91 1653 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jestem ciekaw kiedy będziesz to spawał od nowa już po samym spawie widać że nie wytrzyma to zbyt długo. a po drugie oś nie jest wykonana z czystej stali więc i nawet dobry spaw nie wytrzyma zbyt długo. jak kupowałem w agromie zestaw do swojej 12-stki to facet się zapytał jak chcemy to zamontować. powiedział że byli też tacy co próbowali to spawać, za długo się nie nacieszyli Odnośnik do komentarza
napster2354 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 czysta stal to pojecie względne :rolleyes: Takie element najcześciej są odlewane wiec prawdopodobnie jest to jakiś rodzaj staliwa , nie mylić z żeliwem Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 no masz rację, co nie zmienia faktu że do spawania ten materiał się nie nadaje Odnośnik do komentarza
vw141998 17 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja kupywalem wspomaganie prosto od producenta. I mowili że jak coś to spawac. Oni też robia takie zabiegi od lat (montaż) i jest wszystko ok. Znajomy mi spawal bo on też robił u Sb i ma tura to wytrzymuje mu już ladne pare lat i nic nigdy nie poprawiał ani mu nic nie odlecialo Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 no u mnie są 2 komplety wspawane w 1224 i w 914 i jakoś nie widać aby to cos się z tym działo... ale fakt faktem , nie wygląda to na bardzo masywne.. Odnośnik do komentarza
vw141998 17 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Będzie dobrze :-) w turze nie chodzi to nie bedzie tak źle :-] Odnośnik do komentarza
vw141998 17 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 FINN masz może zdj albo jagbys mogl dodać jak Ty masz to przymocowane ? :-D Odnośnik do komentarza
grzechu13 38 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja mam przykręcone na śruby i trzyma od 10-ciu lat. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2014 W jaki sposób zamontowany jest siłownik w dużych Ursusach, które oryginalnie wyjeżdżały z orbitrolem zamiast serwa? Odnośnik do komentarza
napster2354 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Generalnie staliwo można spawac ale robi sie to inaczej niż stale, trzeba je najpierw podgrzac potem spawac specjalnymi elektrodami następnie powoli studzić. To sa dość skomplikowane zabiegie jeżeli chce sie uzyskać taka sama wytrzymałość jak materiał niespawany. Ale przy tak małych siłach myślę że bedzie dobrze jeżeli było spawane w miare z rosadkiem. I raczej nie powinno sie tego robić MIG / MAG z tego co pamiętam . Jednak patrzac na tę "spoinę" nie budzi ona zaufania ale może bedzie dobrze . Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 FINN masz może zdj albo jagbys mogl dodać jak Ty masz to przymocowane ? :-D zerknij do galerii tylko,ze ja do tego wyjmowałem cała oś... tak samo w 1224 ja i w 914 @napster, takie spawanie to tylko mig/mag... bardzo ładnie i co najważniejsze czysto się spawa... , a to w wytrzymałości spawu jest najważniejsze... i bez żadnego podgrzewania i tym podobnym, takie "czary" to podczas spawania bloku w silniku , to tak ,zgadam siem, ale w osi?? przykładasz, jak pasuje to spawasz i tyle Odnośnik do komentarza
CBMarek 4 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Finn masz racje ale i elektrodą pospawasz odpowiednia elektroda i leci. żeliwo też pospawa elektroda do zel;iwa specjalna i idzie i trzyma do karzdego rodzaju stali stopu są odpowiednie druty i elektrody tylko nie tak łatwo dostepne wszedzie Odnośnik do komentarza
napster2354 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Metoda Mag to raczej do stali niskostopowych a żeliwa i staliwa trzeba powoli studzić po spawaniu (odprężanie) żeby wyeliminować ewentualne napięcie wewnętrzne materiału i właśnie owe "czary" sa bardzo skuteczne jeśli są odpowiednio wykonane oczywiscie i bez tego bedzie w wiekszosci przypadów dobrze, jednak Ja nie ryzykowałbym tak w układzie kierowniczym :unsure: i pomyślal nad jakim innym sposobem montażu tego wspornika Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/471412-ursus-1224-silownik-wspomagania/ to chyba jedyny prosty i zarazem odpowiedni sposób mocowania jeśli miałoby to pracować przy ładowaczu czołowym to nigdy w życiu nie dałbym się na spawanie tego... u mnie potrafiło zrywać śruby na serwie przy ładowaniu obornika. Odnośnik do komentarza
Konvaro 4 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Jest jakaś różnica przy podłączaniu przewodów do słownika? Tj czy nie będzie się w odwrotna stronę skręcać niż kierownica? Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 no to chyba normalne że będzie odwrotnie skręcać jak źle podłączysz Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się