rolniku360 238 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 pewnie remont sworznia głównego i może pęknięty wałek napędu co jest dość częstą awarią MF Odnośnik do komentarza
tomekzet 78 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Jest sporo rzeczy do zrobienia, zabrałem sie za to teraz bo chciałem skonczyc prace polowe, do zrobienia jest: luz na sworzniu głownym, nowe tulejki i regeneracja (tur robi swoje, w zetorze 5340 niemam tura i ani grama luzu a tu przy turze był juz spory) wymiana jednej gałki układu kierowniczego nowe uszczelnienia do siłownika skretu (pękł oring na samym srodku i przy skrecaniu trzeba było sie nakrecic:)) wymiana oleju i filtrów w skrzyni i silniku i nie rozłącza napędu, przestał rozłączac tuz przed samą naprawa ... dodatkowo w lutym zostały założone nowe przednie opony:) Odnośnik do komentarza
rafal3050 74 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 ja miałem robić u siebie przód ale mi się odechciało bo sporo innej roboty było i stoi już tydzień tak jak u cb na zdjęciu bo też mam luz, może jutro będą tulejki Odnośnik do komentarza
rafal3050 74 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 masz rozszyfruj sobie jest tam tabela i pisze czym się różni zwykły od E http://konedata.net/Traktorit/MF3050b.htm Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się