Henius91 1653 Opublikowano 7 Maja 2014 pękła uszczelka pomiędzy mostem a skrzynią i cały olej wyciekł... przy rozpołowieniu okazało się, że zerwana jest nakrętka na wałku ataku. przy okazji wymiana łożysk na trybie od przedniego napędu. niby nie tak poważna awaria ale dużo roboty żeby do tego dojść Odnośnik do komentarza
zetorcrystal 3 Opublikowano 7 Maja 2014 tylko nie załóż nowych łożysk gorszych jakościowo jak te stare Robiłem w swojej szóstce skrzynie i też mowie przy okazji zmienie łożyska w sklepie sprzedali mi chińskie łożyska CX i po 60 mth ponowny remont:( części teraz to masakra ... Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 7 Maja 2014 ja kupuje tylko SKF albo Kraśnik i te są bardzo dobre Odnośnik do komentarza
locke 293 Opublikowano 8 Maja 2014 U nas w 1214 przy większej prędkości coś hrubocze w tylnym moście, też będziemy rozbierać Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 Maja 2014 Zdziwią się niektórzy, ale FŁT Kraśnik już nie jest polski. Chińczycy przejęli pakiet większościowy firmy. Ciekawie wygląda, "prawie" jak Xerion. To kiedy Valtra zastąpi Ursusa? Odnośnik do komentarza
michal1014 246 Opublikowano 8 Maja 2014 Ja myślę że ursusa nie zastąpi ale będą razem współpracować Odnośnik do komentarza
Gość forterraturbo Opublikowano 8 Maja 2014 Opony z tyłu jakiej firmy (Barum?), bo dobrze wyglądają , z którego roku jest 12 ? Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 8 Maja 2014 tak Barumki, szkoda że już takich opon nie robią. mają już chyba 12 lat, prawie nic zdarte... Odnośnik do komentarza
rafal13113 144 Opublikowano 9 Maja 2014 Dokładnie, jak łożyska to tylko polskie no akurat kraśnik to jest średnia półka i to sam początek tej półki pomijając że smar im z fabryki ukradli bo w łożysku są w nim śladowe ilości z nastawieniem na śladowe, SKF jest bardzo dobry ale FAG czy SNR są porównywalne cenowo a jakościowo jeszcze lepsze Odnośnik do komentarza
Gość forterraturbo Opublikowano 10 Maja 2014 No właśnie teraz skojarzyłem , że to Ty pisałeś o Barumach pod moją fotką z nowym Mitasem na zetorze . Moje miały 11 lat jak jedną się rozdarło - bieżnik 4 cm , nowe 5 cm , ciągnik zrobił na nich 2500 mth , z czego dużo w transporcie , a przednie są do dzisiaj , chociaż kwalifikują się do wymiany , ale moim zdaniem Mitasy , które zrobiły u mnie 300 mth są dobre , dobrze ciągną i co dziwne w orce spadło spalanie, poza tym nawet dobrze nie starł się rozmiar na protektorze . Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 10 Maja 2014 mam Mitasy w 912, ten sam rozmiar co w 12-tce. jak na razie są w porządku ale mam je dopiero jakieś 5-6 lat . nie wiem czemu ale mimo takiego samego rozmiaru, wydają się węższe i niższe niż Barumki Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 11 Maja 2014 prędzej Tura mechanik powiedział że ładowacz czołowy jest bardziej szkodliwy dla tego ciągnika niż Max. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Maja 2014 jak stary odmawia posłuszeństwa to już czas by kupić nowy nabytek Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 13 Maja 2014 no tak, ale na razie trzeba go podremontować i jeszcze trochę się nim pomęczyć Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 16 Maja 2014 mam Mitasy w 912, ten sam rozmiar co w 12-tce. jak na razie są w porządku ale mam je dopiero jakieś 5-6 lat . nie wiem czemu ale mimo takiego samego rozmiaru, wydają się węższe i niższe niż Barumki U mnie ma koleś jedną oponę niemiecką drugą ruską w t25, taki sam wymiar, a ciągnik stoi równo dopiero jak w bruzdę wjedziesz Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się