Skocz do zawartości

Ursus 1224



kolejna awaria... staruszek jest zmęczony i już nie wyrabia


Rekomendowane komentarze

zetorcrystal

Opublikowano

remont skrzyni czy mostu??

Henius91

Opublikowano

pękła uszczelka pomiędzy mostem a skrzynią i cały olej wyciekł... przy rozpołowieniu okazało się, że zerwana jest nakrętka na wałku ataku. przy okazji wymiana łożysk na trybie od przedniego napędu. niby nie tak poważna awaria ale dużo roboty żeby do tego dojść

zetorcrystal

Opublikowano

tylko nie załóż nowych łożysk gorszych jakościowo jak te stare :) Robiłem w swojej szóstce skrzynie i też mowie przy okazji zmienie łożyska :) w sklepie sprzedali mi chińskie łożyska CX i po 60 mth ponowny remont:( części teraz to masakra ...

Henius91

Opublikowano

ja kupuje tylko SKF albo Kraśnik i te są bardzo dobre

M4t3usz

Opublikowano

Dokładnie, jak łożyska to tylko polskie ;)

locke

Opublikowano

U nas w 1214 przy większej prędkości coś hrubocze w tylnym moście, też będziemy rozbierać ;)

Gość

Opublikowano

Zdziwią się niektórzy, ale FŁT Kraśnik już nie jest polski. Chińczycy przejęli pakiet większościowy firmy. Ciekawie wygląda, "prawie" jak Xerion. To kiedy Valtra zastąpi Ursusa?

michal1014

Opublikowano

Ja myślę że ursusa nie zastąpi ale będą razem współpracować :)

Andrzej11111

Opublikowano

Przydałaby się emerytura :)

Gość forterraturbo

Opublikowano

Opony z tyłu jakiej firmy (Barum?), bo dobrze wyglądają , z którego roku jest 12 ?

Henius91

Opublikowano

tak Barumki, szkoda że już takich opon nie robią. mają już chyba 12 lat, prawie nic zdarte...

rafal13113

Opublikowano

Dokładnie, jak łożyska to tylko polskie ;)

 

no akurat kraśnik to jest średnia półka i to sam początek tej półki pomijając że smar im z fabryki ukradli bo w łożysku są w nim śladowe ilości z nastawieniem na śladowe, SKF jest bardzo dobry ale FAG czy SNR są porównywalne cenowo a jakościowo jeszcze lepsze

damianoooo

Opublikowano

Sami robicie czy może jakiś mechanik ?

Henius91

Opublikowano

mechanik

Gość forterraturbo

Opublikowano

No właśnie teraz skojarzyłem , że to Ty pisałeś o Barumach pod moją fotką z nowym Mitasem na zetorze . Moje miały 11 lat jak jedną się rozdarło - bieżnik 4 cm , nowe 5 cm , ciągnik zrobił na nich 2500 mth , z czego dużo w transporcie , a przednie są do dzisiaj , chociaż kwalifikują się do wymiany , ale moim zdaniem Mitasy , które zrobiły u mnie 300 mth są dobre , dobrze ciągną i co dziwne w orce spadło spalanie, poza tym nawet dobrze nie starł się rozmiar na protektorze .

Henius91

Opublikowano

mam Mitasy w 912, ten sam rozmiar co w 12-tce. jak na razie są w porządku ale mam je dopiero jakieś 5-6 lat . nie wiem czemu ale mimo takiego samego rozmiaru, wydają się węższe i niższe niż Barumki

Henius91

Opublikowano

prędzej Tura ;) mechanik powiedział że ładowacz czołowy jest bardziej szkodliwy dla tego ciągnika niż Max.

Gość

Opublikowano

jak stary odmawia posłuszeństwa to już czas by kupić nowy nabytek :)

Henius91

Opublikowano

no tak, ale na razie trzeba go podremontować i jeszcze trochę się nim pomęczyć :)

Gość Profil usunięty

Opublikowano

mam Mitasy w 912, ten sam rozmiar co w 12-tce. jak na razie są w porządku ale mam je dopiero jakieś 5-6 lat . nie wiem czemu ale mimo takiego samego rozmiaru, wydają się węższe i niższe niż Barumki

 

 

U mnie ma koleś jedną oponę niemiecką drugą ruską w t25, taki sam wymiar, a ciągnik stoi równo dopiero jak w bruzdę wjedziesz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v