Skocz do zawartości

Valmet 6200 & Palms 92/680


Dawidg09

Zestaw zrywkowy


Rekomendowane komentarze

@Krystiano fakt ciezko, ale gdy oferuja przyczepe o ładowności 12 ton to powinna ładowac tyle na siebie ile forwarder 12 tonowy a w rzeczywistości ona ładuje tylko połowe. Cały czas sie dziwie jakim to cudem oni ta ładownośc licza.

Odnośnik do komentarza

Valmet ładnie chodzi, zapala, biegi ładnie lekko wchodzą - nie jest zle tylko trochę głośny w kabinie w porównaniu do case 5120. Większych awarii nie było z tym że on tylko z tym wózkiem jeździ. Mamy go prawie pół roku.

Odnośnik do komentarza

Do tura lepiej case 5120 masz półbiegi i rewers bez sprzęgła i jest o wiele masywniejszy od valmeta. Case-em dźwigałem ponad 1,5 tony i tył nie podskakiwał. Valmet też jest fajny z tym że maska dość daleko jest wysunięta od przedniej osi. A z częściami jest różnie jedna część droższa od drugiej ale części są trochę tańsze od części do case. Z tym że w valmecie jest o wiele mniej elektryki niż w case co jest jego zaletą.

Nie powiem ci czy ma ciężki tył ale na ciężki nie wygląda

Odnośnik do komentarza

witam. Chłopy co do ładowności przyczep moze jest wytłumaczenie producent podaje niby ładowności przyczepy a patrzcie na to jak by bo była waga materiału ładowanego i zurawia, i teraz wzezcie odliczcie mase zurawia który wazy ponad 1,5 tony i załadujcie 2 rzedy 2,40 ale buka, dęba, lub najciezsze GRAB( wymiar przykładowo podany bo lisciaków w 2.4 nie tnie sie, ale niech będa tartaczki 5 metrowe) policzcie ile wazy kubik któregoś liściaka razy to co wejdzie na przyczepe. I?? i mamy mały zapas ładowności:) mozna tak na to patrzeć:D

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v