Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

całkiem nawet fajnie sie patrzy... ciekawe jak boczny panel... ;) musze kiedy się przejechać do jakiegos dilera ursusa i oblukać te modele w okolicach 100 km ;)

Odnośnik do komentarza

Bartek :) Też tak pomyslałem że z eleganta zapierniczyli Nie ma sie co dziwić Tylko ciekawe jak z wytrzymałoscią takiej kiery bo ja w lublinie już drugą szlifuje bo pierwsza popękała i został metal (to samo co polonez ) Szkoda sobie nawet nerwów psuć Sprinterem robią ludzie miliony i kierownica wyszlifowana a pasciami nawet 300 tys ciężko zrobić Polska solidność I niech mi kto napisze że jest inaczej to sobie go wypożycze na chwile :)

Odnośnik do komentarza

U mnie w sprinterze (208d - 99r) 350tyś przejechane i są widoczne ubytki, ale niemalże znikome :) Prędzej blacha zgnije niż np silnik klęknie (2,3diesel) :P

Odnośnik do komentarza

Ehh 8034 i 11054 to zupełnie inna konstrukcja.

Model 8034 to był Perkins połączony ze skrzynią i mostem Landini (nie pamiętam już z jakiego modelu), natomiast model 11054 ma też Perkinsa ale skrzynia i tylny most są Carraro, przykładowo 8034 miał skrzynie 40/40 i rewers elektrohydrauliczny a 11054 ma skrzynię 24/24 i rewers mechaniczny. Różnicę widać też gołym okiem od tyłu w budowie,

A tak z innej beczki to uważam że 8034 był najładniejszym modelem Ursusa w erze kapitalizmu. Sprawdźcie ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v