quercus 7 Opublikowano 10 Marca 2008 Mogłeś cały kolektor pomalować na czarno. Odnośnik do komentarza
marcin974 30 Opublikowano 10 Marca 2008 Super!!! Ale kabinke bedziesz zakladał? tak bedę -na tym filmie bedą jej foty : http://pl.youtube.com/watch?v=jLfLyCHREpw Odnośnik do komentarza
marcin974 30 Opublikowano 12 Marca 2008 Hamulce (wymiana): jedna rurka 4 szczeki 2 cyliderki 2 pompki jeden beben toczony Podnośnik: Wymiana wszelkich oringów Dodatkowy ,,wpust" na pierscien na tłok Wymiana końcówek listew na nowe Silnik: Wymiana końcówek wtryskiwaczy Wymiana tłoczków w pompie (regeneracja pompy) Wiekszosc przecieków zlikwidowana No i błotniki nówki (maska nie) - komorowo malowane u lakiernika Jak cos mi sie przypomni to dopisze P.S zawsze remont powino sie konczyc malowaniem -czesto zdaza sie tak ze u handlarza sie remont zaczyna i konczy na malowaniu :lol: :lol: Odnośnik do komentarza
pronarek 2 Opublikowano 15 Marca 2008 a silnik czemu na szaro zrobiłes ??? szukam plusów i minusów szarego i czarnego bo nie wiem jak u siebie zrobic i nbarazie mysle ze czarny jest praktyczniejszy bo jak sie z ciągnika zacznie lac olej to tak nie widac Odnośnik do komentarza
marcin974 30 Opublikowano 15 Marca 2008 a kolego tez miałem dylemat właśnie dużym plusem jest to ze nie ma przecieków ale wygląd?? to zależy -robisz jasną maskę to możesz czarny na ciągnik, w moim przypadku blachy wyszły ciemniejsze to ciągnik zrobiliśmy jaśniejszy Ale taka jaśniejsza czerwień i czarny ciągnik to by fajowsko wyglądało B) ja kabinę mam czarną i nie chciałem robić ciągnika takiego Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się