Skocz do zawartości

NH T5060 gaz



A tak założyłem parownik.


Rekomendowane komentarze

Nie wiem, instalacja jest bardzo prosta, podobna do polonezowskich, tylko że ma komputer i on wszystkim steruję. Gaz jest rurką przed turbem wprowadzony, a między wprowadzeniem a parownikiem redukcja z pokrętłem do dawkowania.

Spalał mi jakieś 5 litrów ON na godzinę to teraz 55 litrów gazu tankuję na 30 godzin, jakieś 75% ON i 25% gazu.Jak więcej podkręciłem gazu to przerywał na niskich obrotach, a szedł jak samochód, jak dodawałem gazu to aż przód się podnosił.

Hej super sprawa, a w jaki sposób ustawiłeś dawkę 75% ON i 25%LPG? Mam zachciankę wsadzić do swojego LPG ale boję się o silnik. Ustawić dawkę to można np wagowo sprawdzając podczas orki ilość lpg i miarką ON ale co by było gdyby w trakcie coś się przestawiło albo padł parownik i podał dużo większą dawkę gazu? Wtedy spalanie stukowe i możliwa usterka, o to się tylko boję i nie wiem czy można się od tego zabezpieczyć bo instalacja czujnika stukowego w silniku, w którym go nie ma to chyba ciężki temat.

Do każdego typu diesla można to zakładać?

- SPI (single point injection) to jednopunktowy wtrysk pośredni paliwa do kolektora ssącego

- MPI (multi point injection) - wtrysk do kolektora dolotowego oddzielnie przed każdym zaworem ssącym

- FSI (fuel stratified injection) - wtrysk bezpośredni z uwarstwieniem ładunku.

- 16V czyli 16 zaworów

- 12V (12 zaworów),

ale już oznaczenie V12 to symbol silnika widlastego 12-cylindrowego.

Często w skrócie umieszczana jest też informacja na temat wałka rozrządu w głowicy.

- 16V SOHC (16 valve single over head camshafts) - 16 zaworów, jeden wałek.

- 24V DOHC (24 valve double over head camshafts) - 24 zawory, dwa wałki rozrządu.

W nowocześniejszych konstrukcjach silników są stosowane zmienne fazy rozrządu i zmienne wielkości otwarcia zaworów:

- VTEC (variable valve timing and lift electronic control)

- i-VTEC (jeszcze nowocześniejsze rozwiązanie) to system zmieniający czas i wznios zaworów w zależności od obrotów silnika, skonstruowany przez Hondę. Po przekroczeniu od 3500 do 5000 obr./min - w zależności od rodzaju silnika - włącza się system VTEC i wówczas następuje gwałtowne przyspieszenie, słusznie nazywane potocznie kopem.

- PDE (pumpe duse element)

- TDI-PD (turbo direct injection pump duse).

TD (turbodiesel)

- dT (diesel turbo)

- VGT (variable geometry turbocharger)

- VTG (variable turbine geometry)

- VNT (variable nozzle turbine)

TDI lub TDi (turbo direct injection)

- TDDi (turbo diesel direct injection)

- DTI lub dTi (direct turbo injection)

- DI lub di (direct injection)

- DiTD (direct injection turbo diesel)

poradziłem się trochę interneta:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v