TheBociek1996 598 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Albo to złudzenie, albo ten panel boczny jest strasznie wysoki, taki parapet Odnośnik do komentarza
Gość forterraturbo Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Tak wypasiona , tylko gdzie ta skóra na kierownicy w opcji , całkiem znośne to nowe wnętrze , ale miałeś szczęscie . Odnośnik do komentarza
radek5314 72 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 ta wajcha od biegow powinna byc taka krotka i po prawej sronie umieszczona Odnośnik do komentarza
Gość forterraturbo Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Radek , wiesz one lubią się łamać , tak to by trzeba całą konsolę rozbrajać -_- , nie no tu masz rację Odnośnik do komentarza
LukeClaas 424 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ciekawe czy poprawili wygłuszenie kabiny. Odnośnik do komentarza
radek5314 72 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 powinni juz sie podciagac pod lepsze marki np pod nh chociaz gumy juz zalozyli 650 i 540 i haki cat3 Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Kokpit przedni od 17lat prawie bez zmian - może czas na jakąś nową koncepcję?Brawa za to że opakowali tylne słupki plastikiem - na przednich też byłby mile widziany Odnośnik do komentarza
Zaremski24 12 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Poprawili to., w kabinie jest ciszej. Konsola boczna jest wystarczająco nisko aby praca była wygodna a wajcha od biegów jest w miejscu idealnym Ceny nie znam ! Odnośnik do komentarza
Grzegorz8946 39 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Co jak co ale tą ,,kociubę'' od biegów mogli by zastąpić na jakąś krótszą,jak w np.NH T 5,wyglądało by to o wiele lepiej bo ta wajcha wystajaca z podłogi wcale tu nie pasuje. Odnośnik do komentarza
melon10641 1262 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 w środku jest ok, fajnie że zmieniono ten boczny panel, jak dla mnie to fajnie wygląda. Co do wajchy biegów mi to nie przeszkadza ale przednia deskę mogliby zmienić...moja frotka ma 10 lat i nic widzę się nie zmieniło..ale 147km z 4 garów, mnie to nie zachęca.. Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ale dlaczego? Wtrysk CR zapewne posiada. Mi się osobiście podoba że nie wepchali 6 cylindrowego smoka zamiast uniwersalnej 4 dzięki temu ciągnik może być bardziej wszechstronny Odnośnik do komentarza
melon10641 1262 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 wszechstronny hmm czyli do wszystkiego albo do niczego..Jak na mój gust ciągnik ~150KM to wół roboczy a nie do prac z turem więc 6 garów by się przydało.. Odnośnik do komentarza
Michal5245 6 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ten joystick na panelu bocznym to wyposażenie do ładowacza czołowego? Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 wszechstronny hmm czyli do wszystkiego albo do niczego..Jak na mój gust ciągnik ~150KM to wół roboczy a nie do prac z turem więc 6 garów by się przydało.. Po za większym rozstawem osi nie widzę innych zalet 6.Dlaczego do niczego?Ładowacz to akurat nie jedyne zastosowanie dużej 4.A co uczepić do Prasy?Co do zestawu kosiarek?Albo do większego opryskiwacza czy tez rozsiewacza?Bo nie powiesz że 6 lepiej się w tych pracach sprawdzi.A do roboty w polu czepiamy klocka na przedni TUZ i po problemie Odnośnik do komentarza
melon10641 1262 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 6 vs 4 temat rzeka, kto co chce to sobie kupi.Ja do 4cyl i takiej mocy przekonany nie jestem, wole 6 Ale zmiany w Zetorze są na duży plus Odnośnik do komentarza
damianus2222 119 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Przedni kokpit powinien byc tez zmieniony na mniejszy i bardziej ergonomiczny, panel boczny spoko choc wydaje sie wysoki. Kabina powinna byc poprawiona tym bardziej ze kolo 300 tys bedzie kosztowac ciagnik na pewno Odnośnik do komentarza
agrotechnicZ165 365 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ale Panowie, o co te sprzeczki że 4 gary i 147 koni... poza 150 HD na CR, w ofercie będą też modele 130 HD i 140 HD. Nikt nikomu nie każe kupować największego modelu z serii. Odnośnik do komentarza
michal97 92 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Narzekacie że 4 gary i 147 koni, ale za kilka lat jak przyjdzie remontować taki silnik to będzie mniejszy wydatek na części niż przy 6 garowym Odnośnik do komentarza
Fendzior 237 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 @michal97 tylko kto będzie remont robil pierwszy? za pewne wyżyłowana 4 ! Do pracy w polu to tylko 6 a do zabawy można brać 4 Odnośnik do komentarza
kubahodowca 4 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Moim zdaniem to już powina być 6.Niewiem czy widzieliście że major, proxima i forterra mają taką samą pokjemność silnika i każdy ma wstawioną turbinę jak na moje oko to z takiego samego silnika mieć 60km a 147 to coś nie tak. Sam mam forterre 125 i siadła mi turbina to bez niej niemiał mocy żeby na pusto zjechać do domu :blink: Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2014 co 4 gary to nie 6. Po pierwsze jest dłuzszy, bardziej dociążony no i moc.. Ile spali w wiekszych pługach te 150km na 4 cyl a ile na 6 cyl. Do ciężkiej pracy to tylko 6 cyl bez zadnej dyskusji. A do tura te max 100km na 4cyl moze byc, bo po co czepiac do 150km tura, zeby co? zabudowania przesuwac? Odnośnik do komentarza
LukeClaas 424 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Moim zdaniem to już powina być 6.Niewiem czy widzieliście że major, proxima i forterra mają taką samą pokjemność silnika i każdy ma wstawioną turbinę jak na moje oko to z takiego samego silnika mieć 60km a 147 to coś nie tak. Sam mam forterre 125 i siadła mi turbina to bez niej niemiał mocy żeby na pusto zjechać do domu :blink: Przy ilu mtg padła turbina?Te silniki mają strasznie niski moment obrotowy. Ty mu w gaz a silnik zachowuje się tak jak by paliwo nie dochodziło i się dławi. Odnośnik do komentarza
kubahodowca 4 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 turbina madła przy troche ponad 1500 mtg Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 2 Września 2014 ale dla valtry (sisu) chyba trochę lepiej wychodzi żyłowanie czwórek Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się