pp1208 706 Opublikowano 26 Września 2014 Piękny, piękny i jeszcze raz piękny !!!! masz moze zdjęcia ze środka ? zostawiam piątke Odnośnik do komentarza
hubertuss 4976 Opublikowano 26 Września 2014 Czy ja się mylę? Czy w końcu ktoś tam poszedł po rozum do głowy i zastosowali scr? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 26 Września 2014 Jeszcze 2 cylindry wiecej i ciągnik godny zastanowienia do ciężkiej pracy. W koncu zrobili design na miare XXI wieku. Wyposarzenie ma fajne ale ciekawe jaka cena. Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 26 Września 2014 Z tego co znalazłem na necie to silnik 4 6,3L, układ napędowy ZF, 2 warianty powershift z 4 biegami i 6 zakresami oraz bezstopniowa K-VT. Miejsce produkcji: Dunkerque, France.http://www.terre-net.fr/materiel-agricole/tracteur-quad/article/apres-deux-ans-d-attente-voici-le-premier-tracteur-kubota-de-170-ch-le-m7-207-104066.html Odnośnik do komentarza
hubertuss 4976 Opublikowano 28 Września 2014 Nie myliłem się zastosowano scr. Względem 135 gx który był paliwożerny pomoże to oszczędzać paliwo. Zrezygnowano też z ponoć nie zniszczalnej osi stożkowej na rzecz klasycznej. Odnośnik do komentarza
adikpl1 259 Opublikowano 28 Września 2014 SCR wraz z DPF. Wszystko prócz silnika będzie europejskiej produkcji. Bezstopniówka jest to dokładnie ZF Eccom 1.3 Przedni most to chyba DANA? Odnośnik do komentarza
kamil96 37 Opublikowano 22 Listopada 2014 Zapraszam https://www.facebook.com/pages/Kubota-Kto-ma-Japo%C5%84ca-ten-je%C5%BAdzi-do-ko%C5%84ca/587113948082237?ref=hl Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się