Fendt309ls 184 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Hehe w tamtych latach taaakie rzeczy różne już widziałem zdjęcia maszyn z tamtych lat ale tego jeszcze nie Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 30 Grudnia 2014 To cię zaskoczyłem jak śnieg drogowców B) Odnośnik do komentarza
bajek14 20 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Tylko nie wiem kolego czy to aby jumz.Mi to bardziej mtz'ta z tyłu przypomina. Np kabiną czy blotnikami przypomina on mtz'ta.Ale mogę się mylić Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 31 Grudnia 2014 No ja też nie jestem pewien na 100% może to być MTZ 5 .A to jest to samo co i jumz zobacz w goggle że to jedno i to samo Odnośnik do komentarza
bajek14 20 Opublikowano 31 Grudnia 2014 One się tylko różnią tym że w jumzie pompa wtryskowa i rozrusznik są po prawej stronie. Na pierwszy rzut oka to wielkiej różnicy nie ma:) Odnośnik do komentarza
bajek14 20 Opublikowano 31 Grudnia 2014 One faktycznie nic się nie różnią Chyba tylko kabiną Odnośnik do komentarza
GucioJUMZ 394 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Kiedys był JUMZ w Kraśniku do sprzedania i miał takie błotniki jak ten i podnośnik miał na dwa siłowniki silnik w MTZ 5 i w jumz jest taki sam pompa po prawej tylko układ kierowniczy jest inny zobacz od kiedy to produkują to się zdziwisz JUMZ wszedł do produkcji seryjnej w 1954r .A ZSRR zrobiło wierną kopię ciągnika CAT. tak więc jumz ma korzenie w USA a stal i materiał ZSRR takie połączenie to gwarancja niezawodności i prostoty nie martwię się tym że remont będzie kosztował Fortunę i jadę i wiem że mnie nie zawiedzie przez 20 godzin bez gaszenia bo na tyle starcza 100L ON. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się