Skocz do zawartości

Grzrzesiek

Mało ciekawa sceneria..


Rekomendowane komentarze

a wystarczyło delikatnie złamać przyczepe przy kiprowaniu i ciągnik sam bez najmniejszych oporów by wyjechał a tak na prostej lini ładunek po wykiprowaniu trzyma cały zestaw.

Odnośnik do komentarza

a wystarczyło delikatnie złamać przyczepe przy kiprowaniu i ciągnik sam bez najmniejszych oporów by wyjechał a tak na prostej lini ładunek po wykiprowaniu trzyma cały zestaw.

Nie kozacz.Że z Ciebie taki mistrz kierownicy to nie znaczy że wszyscy mają takie "umiejętności" jak Ty.

Odnośnik do komentarza

a wystarczyło delikatnie złamać przyczepe przy kiprowaniu i ciągnik sam bez najmniejszych oporów by wyjechał a tak na prostej lini ładunek po wykiprowaniu trzyma cały zestaw

 

A gdzie BHP ? Przecież nawet jest napisane na burtach nie raz ze przy kiprowaniu dyszel musi być prosto

Odnośnik do komentarza

Tu mamy obornik więc zapewne nierealny będzie przypadek z moich spekulacji:

Skręcasz oś( nie koniecznie za mocno), kiper w górę widzisz coś się zsuneło, zakładam że nie było to wszystko i ruszasz niezbyt delikatnie.... prawdopodobnie przyczepa lezy na boku.

Odnośnik do komentarza

Prawda taka, że brak przymrozku - mrozu i mamy taką sytuację jak mamy. Przyczepa sama się zapadła zjeżdżając tylko z drogi.. a poza tym tam zawsze jest dość mokro bo to lekkie zagłębienie.

Odnośnik do komentarza

Przyczepa na boku przez delikatnie skręconą oś ??? Od ponad 15 lat śmigam przyczepami z obornikiem i to po kilkaset ton rocznie i za każdym razem ustawiam się pod skosem, często nawet około 45 stopni jeśli nie więcej i nigdy koła nawet lekko od ziemi się nie oderwały a co tu dopiero o wywróceniu mówić... Tak jak któryś kolega już napisał tak jest dużo lżej ruszyć z miejsca niż równolegle do pryzmy. Musi być naprawdę błoto po pas żeby nie wyjechać ( przez te wszystkie lata zdarzyło mi się tylko kilka razy)

 

Odnośnik do komentarza

W pierwszym zdaniu zaznaczyłem, że moja wypowiedź nie tyczy się obornika, który lekko się zsuwa z przyczepy. Spekulacje dotyczą ogułu materiału przewożonego na przyczepach.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v