Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Mam zrobione tak samo https://www.youtube.com/watch?v=kU2H2W3q-wA  :) Może nie tak ładnie pospawane ale działa :) Też zastosowałem zbiornik od hamulców i wcale nie jest za duży...Raz zalewasz a że  świeca dużo paliwa nie pobiera to jest na chwilę spokój a co najważniejsze taki zbiorniczek kosztuje grosze i chyba szkoda sobie zawracać głowę i kombinować ;)

 

Świeca jest uruchamiana przez osobny włącznik, najpierw włączam świecę,słyszę jak się zapala jeszcze chwilę przytrzymam i w tedy wciskam starter... Jest ogromna różnica odkąd mam założoną świecę..Teraz nawet jak nie ma wielkiego mrozu to i tak używam świecy,całkiem inne odpalanie.

 

Zamontowanie świecy na osobnym zbiorniczku ma jeszcze jedną zaletę...mianowicie jak zacznie lać świeca to do silnika pójdzie tylko tyle ON ile jest w zbiorniczku a jak świeca jest podłączona bezpośrednio pod układ paliwowy to wtedy pompuje paliwa do woli...

Widziałem już kiedyś twoją świecę i jest elegancko zrobiona, u mnie jest w miarę, nie chciało mi się bawić w spaw ''artystyczny'', przełącznik kupiłem kiedyś przyciskany, taki jak do rozrusznika przy C360 przed zamontowaniem wepnę miernik i zmierzę ile to ciągnie żeby wytrzymał i tyle. Co do poruszonej sprawy drugiej zalety, również o nią mi chodziło, podpięcie do układu zasilania powiększa go, wystarczy ze gdzieś coś się przetrze, zawadzi i już jest potencjalny problem bo na chodzacym silniku te 2 bary spokojnie pozwolą przez taką dziurkę paliwu lecieć, a po wyłaczeniu silnika może np zapowietrzać układ, i już robi się postój - zazwyczaj w najnieodpowiedniejszym momencie.

Zastanawiałem się czy nie dać tego na przekaźniku, żeby czasem nie przegrzać całości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v