Gość Opublikowano 9 Lutego 2015 Jak z awaryjnością tych ciągników, części są bez problemu dostępne do tego modelu, ile ten ciągnik ma koni ?? Sory za te pytania ale rozglądam się za jakimś ciągnikiem a aresy naprawde przypadły mi do gustu Odnośnik do komentarza
instas 22 Opublikowano 9 Lutego 2015 O awaryjności nie mogę zbyt dużo powiedzieć. Przez 200 godzin przepracowane tym ciągnikiem nic się nie działo. Części są dostępne bez większych problemów, pytałem o kilka pierdół, jak czegoś nie mogłem znaleźć u prywaciarzy to wystarczy telefon do claas-a. Ares 640 ma 130 koni. Jestem z niego bardzo zadowolony, ma bardzo dobry uciąg, super komfort i dlatego kupiłem Drugiego Aresa tylko 710 145KM, a 640 będę sprzedawał. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Lutego 2015 A ile cenisz za tego aresa ?? Jak ze spalaniem w poszczególnych pracach ?? Odnośnik do komentarza
hardkor113 637 Opublikowano 10 Lutego 2015 http://olx.pl/oferta/renault-ares-640rz-2001r-f-vat-zarejestrowany-CID757-ID8paM1.html#7d2e4c6d9c Tyle ceni Odnośnik do komentarza
instas 22 Opublikowano 10 Lutego 2015 Jak kupował tego Aresa to zjeździłem pół polski, czasami jak zajechałem na miejsce to się przeraziłem. Albo w silniku coś nie tak, albo skrzynia jargocze, jeszcze w innym to z myjką trzeba by pierwsze wejść do kabiny. Ogólnie widziałem dużo Aresów i postanowiłem zapłacić trochę więcej ale miał być na cacuś. Ten przyjechał do polski razem z innymi czterema aresami i tego zabrałem praktycznie bezpośrednio z tira. Wziąłem pod uwagę ogólny stan i że posiada TUZ-a, a najważniejsze że silnik i skrzynia pracują bez zastrzeżeń. Co do spalania na moich górzystych i gliniastych polach, z agregatem aktywnym 3m ok 14l/ha, w orce ok 9l/ha (z czwórką zagonową), z obrotówką okaże się w tym roku. Pracowałem jeszcze z agregatem biernym 3m bometu na 2,2ha spalił coś chyba 12l. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lutego 2015 Kolego wiem ze ciężko znaleźć jakiś sensowny ciągnik żeby nie było nic rozwalone i w fajnym stanie. Też już mase km zrobiłem po okolicy ale na prawde jest ciężko. Dzięki za wszystkie informacje na temat ciągnika z chęcią bym go kupił ale jest troche za duży na moje gospodarstwo bo musiałby latać z rotacyjną a to jednak nie ta klasa Odnośnik do komentarza
instas 22 Opublikowano 11 Lutego 2015 Lepsze byłyby 4 cylindry. 550 albo 540 ewentualnie mała szóstka bez turba 610. Przy 4 cyl. trzeba zwrócić uwagę na skrzynie biegów, bo spotkałem się z 550 z dwoma półbiegami. Sam początkowo miałem chęć na 550 95KM, ale teraz nie żałuję że kupiłem większy, bo z agregatem aktywnym ma co robić a i waży sporo ten zestaw. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Lutego 2015 A czemu mówisz że przy mniejszych trzeba uważać na skrzynie, ile powinno być tych półbiegów ?? Odnośnik do komentarza
instas 22 Opublikowano 12 Lutego 2015 najlepiej jak jest z czterema półbiegami, w orce czy przy siewie jest to niedocenione. Jak szukałem ciągnika dla siebie to jeździłem aresem 550 który miał dwa, choć na wyświetlaczu były 4. Początkowo myślałem że ma coś nie tak ze skrzynią ale to była inna skrzynia, chyba semishift a nie quadrshift. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 14 Lutego 2015 Kolego bardzo ci dziękuje za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 12 Września 2015 Skrzynia z 2 półbiegami to twinshift lepsza z 4 bo masz większe możliwości uciągu w trudnym terenie. Odnośnik do komentarza
TomekHebda 6 Opublikowano 19 Grudnia 2017 dokładnie ja mam ares 546 i super sprawa z tymi 4 polbiegami jest czym mieszać Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się