Skocz do zawartości

HubiRolnik355

Panowie mam pytanie...

Jak ustawić zawory w 60-tce?

Wiem że tłok musi być w punkcie GMP (martwym) zawory na głowicy muszą być oba zamknięte ssący i wydechowy i w kolejności 1-3-4-2 tak?

Jeżeli coś źle mówię to proszę mnie poprawić wiem jaka ma być przerwa na ssącym, a jaka na wydechowym :)

 

Wiem że były już tematy ale nie mogę zrozumieć jedna osoba pisze tak, a druga jeszcze inaczej :D

Z góry dziękuję za pomoc :)

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Zapamiętaj tylko kolejność zapłonową kręć wałem tylko w jedną stronę ( ja jak ustawiałem zawory to wałem kręciłem przez okienko od sprzęgła bo mi nasadka na nakrętkę na wale zginęła a nie chciałem pożyczać ) luz zaworowy  wiesz jaki jest to nawet nie masz się czym przejmować na koniec obróć wałem to nie jest nic skomplikowanego a najlepiej ustaw dwa zawory na pierwszym cylindrze potem przekręć wał tak żebyś ustawił na drugim i na trzecim i czwartym trochę więcej się nakręcisz ale co się kolejność nie pomyli :D 

Odnośnik do komentarza

zawory ustawia się na 1-3-4-2 w takiej kolejności silnik pracuje, na kole zamachowym masz znak w którym jest GMP za którąś z śrub od 1 stopnia wtedy GMP jest na 1 i 4 cylindrze. będziesz widział na którym z cylindrów zamyka się ssący (1 lub 4) obracasz wał do GMP i na tym cylindrze ustawiasz oba zawory 

Odnośnik do komentarza

Tak prościej, odkręcasz pokrywy zaworów, i kręcisz kołem zamachowym przez okienko nie musisz szukać znaków, gdy widzisz mijankę zaworów , np na 1 cylindrze ustawiasz na 4, i odwrotnie, gdy na 3 jest mijanka ustawiasz na 2 i odwrotnie ;)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v