piotreq8111 202 Opublikowano 15 Marca 2015 Heh mój Zetor też teraz stoi w dwóch kawałkach, ale co tu porównywać tego Case to nie wiem czy bym naprawił Odnośnik do komentarza
radmzes 141 Opublikowano 15 Marca 2015 Raz się naprawi i będzie spokój na parę lat Odnośnik do komentarza
MalyJohn 246 Opublikowano 15 Marca 2015 Standardem jest w tych modelach ze skrzynią która posiada 4 półbiegi bez sprzęgła że te właśnie półbiegi strasznie szarpią podczas zmiany? Znajomy ma 5120 i jaki nim jechałem ciągnąc 2 przyczepy to myślałem że mnie podrzuci na siedzeniu, tak szarpały, pomimo że do wbicia na wyższy puszczałem gaz. Jak zwiększałem mając gaz w podłodze to już w ogóle się nie dało wytrzymać szarpnięcia .. Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 15 Marca 2015 w jakim czasie waha się naprawa zachodniego ciągnika (rozebranie i złożenie silnika lub skrzyni biegów) nie wliczając czasu oczekiwania na części? Odnośnik do komentarza
BomV 190 Opublikowano 15 Marca 2015 widzę robota w warsztacie pełną parą. w tych ciagnikach to właśnie skrzynie i pompy jedyne co siada po wsi też jeździ jeden 5120 i to nie trzeba kierować wystarcz słyszeć lub widzieć że nie miłosiernie szarpie Odnośnik do komentarza
artur125 1327 Opublikowano 15 Marca 2015 przy jakim przebiegu to wszystko padło? Odnośnik do komentarza
mariusz(ZDUN) 329 Opublikowano 16 Marca 2015 szarpnięcia są odczuwalne bo to nie bezstopniówka ale nie powinno walić za mocno raczej ładnie się przełaczają Odnośnik do komentarza
LukaszJohn6930 5 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Ja mam 5140 i też szarpie ale nie aż tak że podrywa na siedzeniu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się