timo 824 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Widać, że niezły kawałek było jechane na feldze. Jakim cudem kierowca nie zauważył? Odnośnik do komentarza
piotrekzajaczkowski 21 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 a weź ty wychamuj taki sklad Odnośnik do komentarza
Igor110 54 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 z prędkości 50km/h w dodatku z ładunkiem nie da się tak po prostu zatrzymać Odnośnik do komentarza
timo 824 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tak zdezelowana felga to chyba nie jest 30 metrów jazdy, tylko znacznie więcej. Albo teraz takie "miękkie" felgi robią Odnośnik do komentarza
Slevyn 35 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 kurcxe z tym joskinem same problemy jak nie ugrzeznie po same jaja to na bok przewalony i teraz jeszcze mega kapec. Odnośnik do komentarza
kuba1221 12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Koledzy jakie 30m droga hamowania miesci sie w kadrze Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16435 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Te zagraniczne przereklamowane, a chłopy dalej w zaparte. Odnośnik do komentarza
turion23 32 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 bez problemu z takim ładunkiem można pognieść felgę więc nie sądzę aby ktoś jeszcze jechał na kapciu nie wiadomo ile Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16435 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tu brakowało czerwonej kokardki, ktoś urok puścił. Odnośnik do komentarza
lordhagen 283 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To duch Hitlera zaklęty w zachodnich maszynach tak zrobił. Odnośnik do komentarza
Zetorek96 5 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pewnie koła bezdentkowe???? Do rolnictwa się nie nadają gdyz gdy opona się ugnie mocno od razu kapeć. Odnośnik do komentarza
TOME11 174 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 tak przy okazji zapytam, na poprzednim zdjęciu Joskin leży na boku, to była też opona czy jakiś inny powód? Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ja myślałem, że w zachodnich sprzętach takie rzeczy się nie dzieją. W polskim złomie ma prawo się koło przebić, ale tu? Nieprawdopodobne. Odnośnik do komentarza
kuba1221 12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie, Opony w Joskinie to Alliance Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany Odnośnik do komentarza
Rolnik1973 16435 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ja myślałem, że w zachodnich sprzętach takie rzeczy się nie dzieją. W polskim złomie ma prawo się koło przebić, ale tu? Nieprawdopodobne.Może dopompowywał koło POLSKIM powietrzem i się nadmiernie skurczyło. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pisałeś pod jednym ze zdjęć że ładujesz na nią po 20t piachu, ona ma ładowności 10t więc się nie ma co dziwić że walnęła opona która pewnie miała już trochę nalatane+spora prędkość i wytrzymałość spada, raczej gdyby było brane na nią tyle ile ma nominalnej to by nie siadła, tym bardziej że producent daje spory zapas, tutaj na przykładzie ładowność 10t a wozisz po 20t. Nie wiem co ci się tam wygięło ale oś taka do joskina kosztuje około 2,8 tys. zł netto, oczywiście czysta z piastami bez hamulców itd., ta oś może przenosić według producenta obciążenie 9t więc jest mocno obciążona jak ładujesz 20+4-5t sama waży nawet jeśli na zaczep szło by te 50% obciążenia Odnośnik do komentarza
kuba1221 12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Oczywiscie ze ładuje na nia i po 20 t ale nie podczas transportu ulicznego, tutaj jak widac na zdjeciu mam okolo 10 ton, a sadze ze na miekkim podlozu i przy wolnej jezdzie nawet sporo przeladowana przyczepa powinna bez najmniejszych problemow przewiesc taki ladunek Odnośnik do komentarza
Zetorek96 5 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie, Opony w Joskinie to Alliance Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany Hahahahahahaha tak cwaniaczyłeś że zachodnie takie dobre a polskie dziadostwo. Moim zdaniem nie ma różnicy jedynie w cenie. W pronarce nic się nie stało po takim przejechaniu oprócz pogiętej felgi nadającej się do wymiany również załadowanej. A teraz sobie policz koszty naprawy polskie i zagranicznej. W przyczepie nie ma żadnej różnicy w jakości. Czy ciągnik czy agregat zgodze się z tobą że jest lepsze wykonanie ale w przyczepie jedynie opony maja znaczenie. Odnośnik do komentarza
TOME11 174 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie, Opony w Joskinie to Alliance Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany całe podwozie? oś czy coś więcej? Odnośnik do komentarza
kuba1221 12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tak bronicie tego Pronara bo tylko takim pracujecie, neich moze sie wypowie osoba ktora posiada polska i zagraniczna przyczepe wtedy bylo by lepsze porownanie Odnośnik do komentarza
TOME11 174 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Tak bronicie tego Pronara bo tylko takim pracujecie, neich moze sie wypowie osoba ktora posiada polska i zagraniczna przyczepe wtedy bylo by lepsze porownanie ja mam Miedemę 7t '78 rok i Rollanda 10t i też pewnie ze 20 lat ma, kupiłem też jedną polską- fakt, że od prywaciarza ale więcej już takiego błędu nie popełnię, teraz pytanie zasadnicze czy użytkuje ktoś polską przyczepę która ma 37 lat? czy w ogóle w Polsce w tych latach myślał ktoś o zrobieniu przyczepy 'im wyżej podniesiesz tym większe samoczynne otwarcie klapy? NO CHYBA NIE Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 9 Kwietnia 2015 moim zdaniem joskin to najlepsza firma razem z wieltonem w produkcji przyczep.... nie rozumiem o co te sapy ze zachodnia opona pekla... opona to opona i ma prawo walnac.... Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 9 Kwietnia 2015 widac kiedy opona strzelila jakies 3-4m za przyczepa.... Odnośnik do komentarza
kuba1221 12 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 @TOME11 burta otwierana jest niezaleznie, Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się