GucioJUMZ 394 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dobre ale i tak trzeba się męczyć chcąc nasmarować tuleję B) Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 16 Kwietnia 2015 teraz nie trzeba pchac lapy za kolo tylko wygodnie przy podajniku zakladam wezyk i smaruje Odnośnik do komentarza
jktuning 18 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 kolego na każdym kole masz po dwa smarowniki na przekładni bezstopniowej młocarni Odnośnik do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Ale to jest oryginalne wyprowadzenie kalamitki, może tylko masz przedłożony wężyk gumowy - u mnie jest ta kalamitka z wężykiem przykręcona do tego kątownika z białymi trójkątami. I tak trzeba pchać łapę za koło żeby nasmarować kalamitke od tulei, trzeba jeszcze koło ustawić w odpowiednim miejscu i utrzymać odpowiedni kąt żeby smar bokiem nie poszedł. Chyba najgorszy punkt smarny w całym bizonie - nie raz się człowiek oklnie w tym miejscu, jak smar bokiem idzie... Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 17 Kwietnia 2015 tak wiem o co chodzi ale w dwie osoby nie jest to takie trudne co innego samemu no chyba ze akurat trafimy kalamitke w dobrym miejscu Odnośnik do komentarza
Sadek 1140 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Chyba najgorszy punkt smarny w całym bizonie - nie raz się człowiek oklnie w tym miejscu, jak smar bokiem idzie... Polecam zmienić końcówkę na pressol. Kupiłem kiedyś do jednej smarownicy końcówkę i smaruje się super, po pewnym czasie kupiłem drugą do innej smarownicy (w innym sklepie nie zwracając uwagi na markę) i ta nowa okazała się taka sama jak stara zużyta i wtedy zwróciłem uwagę na markę pierwszej i zakupiłem taka samą i smarowanie stało się łatwiejsze. 12 zł to nie majątek a spróbować warto. Odnośnik do komentarza
Marciano 7 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Ale to jest oryginalne wyprowadzenie kalamitki, może tylko masz przedłożony wężyk gumowy - u mnie jest ta kalamitka z wężykiem przykręcona do tego kątownika z białymi trójkątami. I tak trzeba pchać łapę za koło żeby nasmarować kalamitke od tulei, trzeba jeszcze koło ustawić w odpowiednim miejscu i utrzymać odpowiedni kąt żeby smar bokiem nie poszedł. Chyba najgorszy punkt smarny w całym bizonie - nie raz się człowiek oklnie w tym miejscu, jak smar bokiem idzie... no właśnie może ma ktoś patent jak w innym miejscu zrobić wyprowadzenie tej najtrudniejszej kalamitki w całym bizonie? Odnośnik do komentarza
Gość Profil usunięty Opublikowano 17 Kwietnia 2015 tego nie wyprowadzisz bo sie kalamitka obraca... jedynie punkt smarowniczy musialby byc w innym miejscu.... Odnośnik do komentarza
gelax88 19 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Sadek .Ja polecam Ci końcówkę smarownicy UMETA ,jest jeszcze leprza od pressola .Bardzo ważne są same smarowniczki najlepiej umeta a ewentualnie pressola tylko trzeba uważać bo pressol jest produkowany w Chinach ale są też oryginalne. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się