Skocz do zawartości

Blok C-360



Po 20 miesiącach miejsce klejenia znowu się rozszczelniło. Te rysy to ślad po nieudanym spawaniu.


Rekomendowane komentarze

Domal97

Opublikowano

Klej do szyb i po problemie :D

przemo24

Opublikowano

Domal97

Niestety już za późno :P polepione już klejem do ''spawania na zimno''. Trzeba szukać nowego bloku...

traktorzysta12345

Opublikowano

Ja swój blok od zetora woziłem do Ciechanowa tam nałożyli łatę na pęknięcie i od tamtej pory dobrze jest :)

 

seweryn20

Opublikowano

Natnij pęknięcia głęboko i klej. 

W 4011 była dziura na pięść za pompą. Klej trzymał ponad 20 lat. Pewnie trzyma dalej.

wlatcakomaruf

Opublikowano

Tylko na końcach pęknięć nawierć otwory koniecznie przelotowe, bo inaczej będzie dalej pękać.

przemo24

Opublikowano

Tylko co teraz zrobić jak główne pęknięcie jest zaspawane...? Zeszlifować ten spaw do zera i klejem to zapchać? jestem ciekaw ile mi wytrzyma to klejenie. 

seweryn20

Opublikowano

Miałem ten sam problem. Korbowód wyleciał za pompą wtryskową i wspawano wyrwany kawałek z powrotem w blok.  Popękało i lał się olej. Naciąłem wszystkie pęknięcia  zalałem i trzyma pewnie do dziś. Ciągnika już nie mam. To pewniejsze niż robienie skorupy na górze.

Adrian40stka

Opublikowano

Metoda kołkowania jeżeli jest pęknięcie bo gdy fragment bloku jest wyłupany metoda ta odpada :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v