FINN 1519 Opublikowano 27 Maja 2015 nic takiego... wymieniłem tarczki w wzmacniaczu bo jak siałem to na żółwiu ciągnik się zatrzymywał no i przy okazji mikropompka , łożysko oporowe, no i przy okazji zaślepienie tej pompki wspomagającej podnośnik bo już z niej leciało, a i tak jest zbędna i chociaż potem nie cieknie... no i regeneracja kołyski i montowany orbitrol... Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28999 Opublikowano 27 Maja 2015 się teraz poprawi to potem się nie popsuje, kiedy remont wizualny??? Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 27 Maja 2015 nad wizualnym się zastanawiam, bo jakoś nie mam natchnienia na niego... na pewno wnętrze kabiny będzie wyciszone i wstawione radio, ale malować mi sie go nie chce może w zimę lub w lato jak bede miał czas... no i ochotę... Odnośnik do komentarza
ananas99 31 Opublikowano 27 Maja 2015 finn jeszcze jej dodaj 2 koguty na kabine i mód malina bendzie maszyna pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Grzegorz8946 39 Opublikowano 27 Maja 2015 Który to rok że silnik starego typu? Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 27 Maja 2015 @moorgi, no własnie jest w takim stanie lakier, że nie wymaga natychmiastowej ingerencji, ale drażni mnie siwy kolor felg... no a nawet jak bym malował to i tak by miała oryginalne czerwone kolory... no i szkoda, że nie ma oryginalnego koloru , bo już była malowana, tak to wtedy bym nawet nie myslał o malowaniu ale jak nie bede malował , to na pewno dostanie nowe naklejki na maske... @kojot, no oczywiście , że dostanie, mam te dolne od 914 i te przednie od 1224 i jak mi się uda załatwić to dostanie jeszcze pod filtrem więc będzie cały komplet @ananas, jeden dobry wzupełności wystarczy, nie ma konieczności robienia z niej choinki @grzegorz, w dowodzie widnieje 81 wersja na Szwecje w kraju od 2009 . więc już zabytek.. ale w lepszym stanie niż nie jeden z końca lat 80 Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28999 Opublikowano 28 Maja 2015 tzn. mi w kwestii wizualnego chodziło o to co planowałeś zaraz po przyprowadzeniu 1204, ale mechanika najważniejsza Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 28 Maja 2015 @brat, no chciałem , ale teraz tak jak pisałem , nie mam natchnienia i czsu na remont wizualny na razie muszę go zrobić aby był sprawny technicznie na sezon. mam nadzieję , że na nastepny sezon bedzie inny wygląd Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28999 Opublikowano 29 Maja 2015 życie, są sprawy ważne i ważniejsze, i lepiej niech słabo wygląda a robotę robi, a nie odwrotnie Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 29 Maja 2015 właśnie jak się ma na głowie całe gospodarstwo , to takie "głaskanie" ciągników schodzi na dalszy plan... jak na razie to ma być kompletny i sprawny nakleję tylko oryginalne naklejki i bedzie git... Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 30 Maja 2015 Maske masz zdjeta to tylko wypiskowac lub zmatowic a swiezy kolor ladniej wyglada blotniki tylko po zewnatrz i lalka finn masz troszke pracy w nim ale jak zrobisz to wiesz ze wsiadasz i sie nie martwisz ze trzeba bedzie ciagac czy zjeżdżać z pola A zapytam jak 914 silnik juz zrobiles Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 30 Maja 2015 914 już dawno śmiga... na początku maja już była zrobiona.. lub trochę wczesniej.. malowac na razię nie bede, bo nie zdążę... Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28999 Opublikowano 31 Maja 2015 jak robić remont wizualny to powoli, z zapasem czasu, pomalować stare blachy i założyć to takie lepienie i tyle zrobisz dokładnie to długo będzie ładnie wyglądać bo lakier od razu nie zleci jakiś czas temu widziałem tu zdjęcie C-328 z dumnym podpisem "po remoncie", tyle że remont polegał na machnięciu maski pędzlem na zielono, a maska pogięta jakby kto nią stary chlew burzył waląc przodem w ścianę... Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 31 Maja 2015 nie no mowie wypiaskowac lub spolerowac jak jest w dobrym stanie a jak widzialem fotki to nie byl pobiety blotniki tylne nie skorodowane na dole to poco zdejmowac robic dodatkowa robote . Nic nie mowilem o malowaniu pędzelkiem Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 31 Maja 2015 no jak bedzie malowana , to na pewno nie bede jej rozbierał do rosołu co się da to pędzlem ,a co nie to pistoletem ,a maska wałkiem Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 31 Maja 2015 Ja wiem po swojej 385 nie bylo sensu zdejmowac blotnikow bo byly dobre wyczyscilem tak na ciagniku i pryslem kabine pedzelkiem Teraz bede naprawial maske bo kombajn upadl na maske to jak naprawie to prysne jeszcze raz blotniki zeby poprostu odswiezyc Jeszcze jedno pytanie mam do ciebie finn . Jak zdejmujesz skrzynie posrednia musisz potem regulowac chamulec skrzyni ? Bo mi cieknie tu olej śruby sie poluzowaly dokrecilem ale lekko sie poci a nie pamietam jak to szlo i jeszcze jedno gdzie jest zawór co odpowiada za to ze WOM sie kreci jak jest wylaczony Odnośnik do komentarza
GosRolDemski 80 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Po silniku widać, że ciagnik stary felgi z przodu nie oryginalne, szczerze na twoim miejscu bym to wszystko porobił jak oryginał pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 2 Czerwca 2015 @grzes, ja nic nie regulowałem , wyjąłem i włożyłem zpowrotem, , a jak sie rozkręciła jak dokręciłeś i nadal leci to musisz wymienić uszczelkę... a jak WOM sie kręci jak jest wyłączony to musisz zrobic hamulec wom, który jest w tym koszu z tyłu ciągnika... @gosroldemski, te felgi nie są oryginalne , ale takie miały nie które wersje eksportowe... nie opłca mi się wymieniać teraz na oryginalne , bo musiałbym kupowac felgi i nowe opony ... a to sie mija już z celem... Odnośnik do komentarza
bratrolnika 28999 Opublikowano 2 Czerwca 2015 zmienić felgi bo niby nie są oryginalne??? a te co, złe??? kwadratowe czy jak??? kręcą się, ze zdrową oponą, i na śruby pasują, czego więcej chcieć Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Wlasnie musze wymienic ta uszczelke ale z racji baraku czasu musze dac do mechanika który nigdy tego nie robil . Ja tez robilem to z mechanikiem, ale teraz to niemozliwe zeby mi podpowiedzial .Wom raczej caly bede musial zmienic hamulec zepsuty, szarpie i trzeszczy podczas wlanczania . Koledze moze chodzilo zebys alufelgi założył ? moim zdaniem piecio ramienne beda naj lepsze hehe Te dzialaja nie spekane to nie ma co kombinowac a zyczyc sobie mozna ewentualnie nowych kapci za gratis tylko zeby stare zostały hehe Odnośnik do komentarza
GosRolDemski 80 Opublikowano 2 Czerwca 2015 zmienić felgi bo niby nie są oryginalne??? a te co, złe??? kwadratowe czy jak??? kręcą się, ze zdrową oponą, i na śruby pasują, czego więcej chcieć Pod obciążeniem mogą pękać Nie ma jak to oryginał, ale jeśli autor zdjecia mówi, ze takie miała, to nic wiecej nie mam do dodania Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Ta wersja "de luxe" na Szwecje miała takie felgi(poszperaj w necie) a dla tego miała , bo ma z przodu 14.9-28 , w środek wstawiony jest pierścień, który nie pęka, ale nie jest ideałem... jedyny minust tych felg, to , że sa skręcane... jak popękają mocowania śrub, to zdejmę opony i zawiozę do znajomego który ten temat ogarnie i nie bedzie połowy śrub wtedy... jak na raze felgi zostaną takie jakie są... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się