Marcin91 288 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Coś pięknego! Zazdroszczę Ci zdolności i zapału, który włożyłeś w odnowienie tych maszyn. Mam nadzieję, że odpłacą Ci się za to bezproblemową pracą już niedługo Pozdro Odnośnik do komentarza
BSZ110 163 Opublikowano 13 Czerwca 2015 No oby zniwa były bezawaryjne;) Ha maja do skoszenia jakies 100 z hakiem. Niestety ale BSow nie mam od nowości. Odnośnik do komentarza
Pavel 12 Opublikowano 13 Czerwca 2015 a jak jest z ich awaryjnością? Jest na poziomie dobrze zadbanego Bizona super, czy lepsza? Mam na mysli co siada, gdy codzienna obsługa filtrów i smarowanie jest dokladnie przeprowadzana? Jakie awarie zdarzają się najcześciej? Odnośnik do komentarza
Rolnik2517 387 Opublikowano 13 Czerwca 2015 a mnie jeszcze spalanie interesuje z sieczkarnią i bez bo te 220 koni na pokładzie chyba troche zje ? Odnośnik do komentarza
BSZ110 163 Opublikowano 13 Czerwca 2015 W niebieskim odkąd go kupiłem i przeprowadziłem kapitalny remont to nic poważnego się nie przytrafiło. Wiesz, każdy zadbany kombajn pracuje bez problemów wiec nie ma różnicy czy to bizon czy inny. Ja na swojego nie mogę złego słowa powiedzieć. Sprawuje mi się bdb. W BSie trochę bardziej wrazliwsza jest przekladnia kątowa od przenosnika do zbiornika ziarna. Tam musi być porządnie i często smarowanie. Reszta to żadne cuda i sądzę, ze nie ma się o co psuć. Przed sezonem przejrzeć, słabe pasy, łańcuchy, łożyska wymienić i w pole. Co do spalania to nigdy nie sprawdzałem bo nawet mnie to zbytnio nie interesuje czy silnik w ciągu dnia spali 5 litrow więcej czy mniej ale mielec czy ZTS lyknie w 12 h bak.Ale jak w ciągu 12 h wykosi 25 -30 ha to i bak wypije. Odnośnik do komentarza
Agrotron155 62 Opublikowano 13 Czerwca 2015 jeszcze Ci wersji powyżej 2000 roku brakuje Odnośnik do komentarza
BSZ110 163 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Miał być tez i gigant lecz jakoś nie doszło do skutku. Czacza coś wie na ten temat. Odnośnik do komentarza
Marcin34 141 Opublikowano 14 Czerwca 2015 a mógłbyś podać wymiary tego garażu i wstawić trochę więcej zdjęć Odnośnik do komentarza
Pavel 12 Opublikowano 14 Czerwca 2015 @BSZ110 a ile sezonów już użytkujesz i co miałeś wcześniej? Pytałem, bo nawet dobrze konserwowany moze mieć wady - typu w Sampo co nie raz trzeba pospawać łopaty wiatraka wialni Odnośnik do komentarza
BSZ110 163 Opublikowano 14 Czerwca 2015 @Marcin34 wiata ma wymiary 13x10 a zdjęcia przy okazji wrzucę. @Pavel BSa użytkuję od 2009r który jest moim 8 Bizonem. Przed nim były 2x Z056 a wcześniej supry i Gigant Z083 Tak jak pisałem przez ten czas użytkowania nie miałem żadnych większych kłopotów a teraz sam jestem ciekawy jak będzie pracować czerwony BS. Co do sampo... ale dlaczego łopaty wiatraka musisz spawać? Nie wierze, że łamią się bez przyczyny bo obciążeń nie mają a musisz spawać. Przyjrzyj się nim co może to powodować. Odnośnik do komentarza
Pavel 12 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Nie da sie ich zamocoać tak by nie miały mniejszych czy wiekszych, predzej czy póżniej, drgań. Jest to problem we wszytskich sampach jakie znam z okolicy. a super to nie Z056? Odnośnik do komentarza
Johnson 4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 BSZ110 - powiedz mi, czy wiesz jak to jest z przekładnią żniwną i regulacją pasa wariatora... Mamy napęd bębna, jest on na wariatorze bezstopniowym przekładni żniwnej i wydaje mi się że pas jest luźny a co za tym idzie poślizg pasa powoduje wolniejszą jazdę. CZy szpanowałeś kiedyś ten pas? jeśli tak to czym i jak duże masz napięcie pasa? Bo sama zmiana położeń tarcz zmienia obroty ale pasa nie szpanuje. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się