Skocz do zawartości

Ursus C-360 pompa wspomagania lublin


tomeq

Mam problem z wspomaganiem od lublina, mianowicie, na postoju gdy skręcam to przekładnia napotyka opór i potrafi aż pasek na pompie zatrzymać, tak samo na zgaszonym jak i zapalonym silniku. Problemu nie ma gdy jadę albo gdy podniosę przód na lewarku, wtedy kręci od ogranicznika do ogranicznika bez problemu. Czy winna może być pompa, że tak sie dzieje? Inne pytanie to czy to jest normalne, że cały układ sie bardzo grzeje?


Rekomendowane komentarze

Ja takie zakładam w mojej drugiej 30tce, to jak na razie zauważyłem, że za małe obroty ma pompa.  Dopiero na 1800 obr. kiera lekko chodzi. Ja bym zmienił kółko na pompie na mniejsze i zobaczył co będzie :D

Odnośnik do komentarza

A wiesz, przeszło mu trochę, ale obstawiam, że:

1)może być coś nie tak w przekładni

2)pompa wykończona

3)najbardziej prawdopodobne - źle zrobiłem napęd pompy, dzisiaj zrobiłbym coś w stylu jak w c330 napęd pompy prosto z koła na wale, w c330 zrobiłem tak i lata z turem aż miło.

Jakbyś miał pytania czy coś to pisz, pomogę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v